28 mai, 2014

Manichiura săptămânii inspirată de...geluri de duș


Această postare este pentru doamnele cărora le place să își picteze unghiile și sunt la fel de nepricepute ca și mine atunci când vine vorba de asta.
Mie-mi place mult să mă dau cu ojă și uneori tânjesc la frumoasele modele pe care le văd pe unghiile unor fete, dar pe care știu cu siguranță că nu le pot reproduce. Totuși, atunci când îmi doresc să fac ceva mai deosebit, apelez la clasica manichiură franțuzească. Însă, nu o fac în obișnuitele culori, ci aleg ceva mai...deosebit.
De data asta, m-am inspirat din culorile gelurilor de duș de la elmiplant din gama Senses Touch - despre care v-am povestit aici - și-am ales că combin o nuanță de lila cu una de galben. Îmi place foarte mult cum a ieșit, deși chiar și acest model mi-a dat ceva bătăi de cap. Rezultatul a fost unul pe gustul meu: o manichiură delicată, în culori văratice. 
 
 
 
 
De asemenea, am încercat o combinație cu aceeași ojă galbenă pe vârfuri, dar cu un mov mai intens.
Mi-au plăcut amândouă la fel de mult, dar vreau să menționez că pe o manichiură cu nuanțe mai închise se observă mult mai ușor eventualele mici (sau mari) greșeli. Care dintre cele două modele vă place mai mult? Ați purta o astfel de manichiură?
Dacă sunteți cuminți, s-ar putea să am o surpriză pentru voi în zilele următoare. Sunteți sau nu cuminți?! Hint: are legătură cu gelurile de duș și, de ce nu, și cu această manichiură ;)