29 aprilie, 2014

Rutina mea de îngrijire a tenului - Partea a II-a

 
Dacă în această postare, v-am povestit despre rutina mea de îngrijire a tenului dimineața, astăzi o să vă vorbesc despre cea de seară.
Așa cum am mai spus și cu alte ocazii, tenul meu este destul de schimbător: uneori este normal, uneori uscat, alteori mixt...cred că m-am confruntat cu toate tipurile. Vara însă este normal cu o ușoară tendință de îngrășare în zona T. Plus că la cei 34 de ani pe care tocmai ce i-am împlinit, foarte importante sunt și produsele cu acțiune antirid. 
Așadar, seara când ajung acasă, primul lucru pe care-l fac este să mă demachiez. Consider că stau destul de mult cu machiaj și praf pe față, ca să amân vreo secundă acest pas. Întâi îmi demachiez ochii: folosesc gelul dermatologic de curățare Physiogel (review aici), cu care-mi masez foarte ușor ochii, iar apoi șterg cu loțiune micelară. Preferata mea este cea de la Garnier (review aici), dar mai am un rest de Bioderma și-o folosesc pe aceasta în prezent.
Dacă nu folosesc foarte mult machiaj, trec direct la loțiunea micelară. Urmează demachierea tenului și pentru asta metoda mea preferată este folosirea unui balsam de curățare. Am descoperit acest tip de produs de câteva luni și de atunci nu am mai schimbat. În prezent folosesc Take the day off de la Clinique (review aici). După ce masez bine de tot, șterg cu un prosopel înmuiat în apă călduță. Apoi îmi fac exercițiile și imediat cum le termin, folosesc un gel de curățare, aceleași pe care le folosesc și dimineața. Apoi, fac duș și-mi îmi văd de restul treburilor. 
Cu o oră-două înainte de culcare, folosesc aceeași loțiune tonică exfoliantă Derma e de care-am menționat și-n rutina de dimineață. Apoi urmează următorii și ultimii pași din rutina zilnică: 
- aplic crema de ochi Echium&Argan Gentle Eye Cream de la PAI - este ceva mai bogată decât cea pe care-o folosesc dimineața și intră mai greu în piele, așa c-o prefer pentru seară
- pentru uniformizarea culorii pielii și pentru nenorocitele și nemernicele de pete solare, folosesc tratamentul cremă cu alpha hydrox de la Neoteric Cosmetics Inc. O folosesc de la începutul lunii martie și, deși nu pot spune că a făcut minuni pentru tenul meu, cu siguranță ceva schimbări s-au produs, iar petele solare parcă s-au mai estompat 
- aplic apoi un serum - în prezent, folosesc Advanced Night Repair de la Estee Lauder. Mai am însă din el maxim trei-patru folosiri, așa că i-am găsit deja un înlocuitor despre care o să vă povestesc la finalul postării. Sper totuși ca într-o zi să revină în viața mea pentru că este un produs absolut excepțional, dar mega-scump!
- la final, în funcție de cât de uscat îmi simt tenul, folosesc un ulei fie Rosehip BioRegenerate Oil de la PAI, fie cel cu vitamina E de la The Body Shop despre care am scris aici, singur sau în combinație cu crema de la Physiogel despre care-am scris aici. Pe aceasta din urmă o folosesc dacă îmi simt tenul foarte deshidratat și, de asemenea, o folosesc în fiecare seară și pe gât și decolteu.
Serumul cu care-l voi înlocui pe cel de la Estee Lauder este recent lansat de către Caudalie și face parte din gama Plyphenol C15. Este un serum anti-rid care conține cea mai mare concentrație de ingrediente active din gamă. Conține polifenoli din sâmburi de struguri, vitamina C și acid hialuronic. Nu știu dacă este neapărat destinat îngrijirii de noapte, dar eu așa intenționez să-l folosesc. 
Din gamă mai fac parte alte două produse, pe care încă mă gândesc când și cum le voi incorpora în rutina mea: un fluid cu FPS 20 și o cremă pentru ochi și buze care luptă împotriva oxidării, ridurilor, cearcănelor și ochilor umflați. Gama de produse Caudalie se găsește exclusiv în farmaciile Centrofarm
Pe final, mai vreau să menționez că foarte importantă este și îngrijirea gâtului și a decolteului, așa că le tratez cu aceeași atenție ca și cea pe care o acord tenului. Tot în postarea asta intenționam să vă povestesc și despre măștile, scrubul și tratamentul pentru coșuri pe care le folosesc ocazional, dar s-ar fi lungit prea mult. Așa c-o las pentru altă ocazie.  
Și promit că zilele astea mă voi ocupa să răspund comentariilor restante și să anunț câștigătoarea produselor Oriflame. Vă doresc o seară liniștită!