27 aprilie, 2014

Oja săptămânii

 
Nu știu ce naiba am azi, dar mă ustură ochii de abia pot să-i țin deschiși.
Dar mi-am pus în cap de aseară, să vă arăt azi oja deosebită pe care o voi purta pe unghii săptămâna asta și deja pentru mâine am programată altă postare. 
Așadar oja de săptămâna asta este de la Sephora, nuanța 88 Art attack! Când m-am dat vineri seara cu ea, mi s-a părut absolut oribilă! Mi se părea că parcă m-am dat pe unghii cu vomă, nu cu ojă. Sâmbătă dimineața, când le-am văzut în lumină naturală, nu mi s-au mai părut așa odioase. Iar azi, chiar aș putea spune că-mi plac de-a dreptul! :)) Este verzuie, dar ceea ce e cu adevărat deosebit la ea este că are sclipici auriu. Nu e un sclipici din ăla supărat, ci abia se observă, în funcție de lumină. Mai jos vă las cu poze atât fără, cât și cu blitz. 
 
 
 
 
 
Ați purta oja asta? Vă doresc o duminică liniștită!