24 aprilie, 2014

Încălțăminte pentru vară



Nu știu dacă vă amintiți postarea mea despre încălțămintea de iarnă, dar cum vara se apropie, m-am gandit să fac una dedicată și acestui anotimp. Mai ales că de vreo două-trei săptămâni sunt călare pe site-uri în căutarea sandalelor (sau nu) perfecte. 

Mi-am cumpărat deja o pereche, dar mai vreau încă cel puțin una. Ceea ce caut eu la o pereche de sandale de toată ziua e să fie comode, sa nu aibă talpa extrem de joasă, dar nici toc, să nu fie foarte decoltate (mi-e scârbă de degetele de la picioare, iar ale mele sunt și foarte urâte și când le văd la alții mi se întoarce stomacul), să se potrivească și la fustă și la blugi, să nu fie elegante și, eventual, să aibă un strop de nebunie în ele. Așa cum au cele pe care vă ziceam că mi le-am luat acum vreo două săptămâni: au talpă jelly, transparentă și cu ceva sclipici prin ea. Știu că probabil nu sunt pe gustul tuturor, dar eu sunt înnebunită după ele! (poza e cam nașpa că-i făcută cu telefonul) Le puteți găsi aici
Însă, vreau să-mi mai iau o pereche-două, de preferință în culori ceva mai deschise sau chiar alb. Mai jos vă las câteva modele de pe asos.com care mi-au atras atenția și-n jurul cărora mă tot învârt de câteva zile. 
 aici și aici
 aici și aici
 aici și aici
 aici 
 aici
De asemenea, am pus ochii și pe niște slip on trainers/plimsolls/skaters sau cum naiba le-o mai zice, care sunt senzația acestui an în materie de încălțăminte. Am văzut modele faine și la Topshop și River Island, însă despre cele de la Topshop am tot citit că sunt destul de incomozi. 
aici și aici
Și pe final, mi-au mai plăcut și drăguții ăștia, care nu se încadrează în niciuna din categoriile de mai sus. Apropo, alb este culoare mea preferată.
Un sfat pentru cele care cumpărați de pe Asos. Poate multe știți, dar eu abia la ultima comandă am descoperit de cât de important e aspectul ăsta. În colțul din dreapta jos al fiecărei poze aveți o secțiune care se numește View Catwalk. Dacă ați ignorat-o până acum, așa cum am făcut eu, vă sfătuiesc să n-o mai faceți. Poate schimba uneori cu totul percepția asupra unui obiect de îmbrăcăminte și mai ales încălțăminte! 
Cine ghicește ce pereche îmi place cel mai mult? Dar vouă care vă place? Sau ce alte modele vă fac cu ochiul?