22 aprilie, 2014

Rutina mea de îngrijire a tenului - Partea I

 
Ultima dată când am scris o astfel de postare, colegele mele au fost absolut șocate de câte produse folosesc.
De fiecare dată când vine la mine, mama mereu comentează de câte produse am "măi mamă, dar dă-mi și mie din ele că ai prea multe!" Nu neg că folosesc foarte multe, dar pentru mine cam așa stă treaba. De asemenea, faptul că am și acest blog și sunt foarte ancorată în lumea asta, mă împinge să folosesc și să încerc cât mai multe produse pentru a împărtăși cu voi umila mea părere despre ele. Așa că vă rog să nu fiți prea șocate de multitudinea de produse pe care le folosesc :))
Ca să nu fie prea lungă postarea, astăzi voi scrie despre rutina de îngrijire de dimineață, urmând să v-o povestesc și pe cea de seară. Așadar, în fiecare dimineață, fără excepție, îmi curăț tenul cu un gel de curățare. Nu o fac dintotdeauna, dar cred că este foarte important să curăț produsele pe care le-am pus pe ten cu o seară înainte și transpirația de peste noapte. Acum ceva timp nu foloseam decât o loțiune micelară sau chiar doar apă, dar nu era suficient și tenul meu nu era foarte fericit. 
În prezent folosesc Refreshing Gel Cleanser de la Avalon Organics (am scris despre el aici) sau gelul spumant purifiant de la Gerovital. Nu știu dacă am pomenit vreodată pe blog despre cel din urmă, dar este un produs foarte foarte bun și ieftin, pe care eu îl folosesc de mult timp. Este gelul meu de curățare de rezervă: atunci când termin un astfel de produs și nu sunt hotărâtă care va fi următorul, apelez la acesta până mă decid. După ce mi-am curățat tenul, folosesc tonicul exfoliant Anti-Wrinkle Vitamin A Glycolic Toner de la Derma e, de care sunt foarte mulțumită. 
Următorul pas, înainte de aplicarea machiajului, este hidratarea și protejarea tenului. În prezent, folosesc trei serumuri pe care le alternez în funcție de toane: Hydraluron de la Indeed Labs, Gelul cu 2% acid hialuronic de la Maxi Life și Hydrabio Serum de la Bioderma. Îmi plac toate foarte mult, dar dacă ar fi să aleg doar unul, cred că l-aș alege pe ultimul dintre ele. 
Pentru hidratarea zonei ochilor folosesc gelul Sensibio Eye de la Bioderma. Este light, intră repede în piele și-o hidratează bine. În fiecare zi, indiferent dacă plouă sau e soare, indiferent dacă stau în casă sau nu (razele pătrund și prin geamuri), folosesc o cremă cu factor de protecție solară. În prezent, alternez două, ambele cu FPS 50+: Dry Touch gel-cream Anthelios XL de la La Roche-Posay și ABCDerm Solaire de la Bioderma. Pe prima o folosesc atunci când îmi simt tenul mai uscat sau urmează să folosesc un fond de ten ce oferă un aspect mat și pe al doilea (despre care am povestit aici), când îmi simt tenul ceva mai gras. Un alt produs pe care încerc să-l incorporez în rutina mea de dimineață este Liftactiv Advanced Filler de la Vichy. Este un produs ce conține retinol și încă sunt la stadiul în care mă gândesc unde și cum să-l introduc în rutină.
După ce-am parcurs toți acești pași, aștept vreo zece minute și apoi trec la machiaj. În zilele în care stau acasă și nu mă machiez, folosesc doar gelul de curățare, tonicul, crema de ochi și una cu FPS. Asta dacă sunt activă. Dacă zac în pat la filme, nu folosesc decât gelul de curățare. Zilele următoare, voi scrie despre rutina de seară care este ceva mai complicată și folosesc muuult mai multe produse :D 
Nu uitați de concursul Oriflame!