16 aprilie, 2014

Cadou de la La Roche-Posay



La Roche-Posay desfășoară în prezent campania Broșura de Gamă, menită să-i ajute pe toți cei care sunt nehotărâți atunci când vine vorba de achiziționarea unui produs. Astfel, în mai multe farmacii din țară - puteți găsi lista aici - veți găsi o broșură ce conține eșantioane din gamele Hydreane, Hydraphase, Toleriane Ultra, Rosaliac AR Intense și Toleriane Teint. În acest mod, aveți ocazia să încercați șase produse să vedeți dacă vi se potrivesc sau nu. 
După ce v-ați convins de eficacitatea lor, la cumpărarea unui produs din aceste game, veți primi cadou un kit de îngrijire ce conține  o apă termală de 50 de ml, o apă micelară de 50 de ml, crema Hydraphase Intense la 3 ml, lapte de corp Lipikar la 15 ml, gel spumant Lipikar Syndet la 15 ml și două mostre de fond de ten Toleriane Teint, în valoare totală de 50 de lei. 
Am primit și eu acest kit împreună cu broșura și am fost uimită să constat că sunt menționată în ea, eu și blogul meu. Dacă nu era Loredana care-a făcut descoperirea, cred că nu aflam niciodată :)) Este o mare onoare pentru mine să mă regăsesc în paginile acestei broșuri, care se află în atât de multe farmacii din toată țara! 
Mulțumesc celor de la La Roche-Posay pentru gest, iar vouă vă doresc cumpărături plăcute!