18 aprilie, 2014

The One de la Oriflame

 

Și o mică surpriză pentru voi

Acum câteva zile, am fost la evenimentul de lansare a noii colecții de make-up marca Oriflame - The One.
Eu n-am mai folosit produse de la acest brand de când eram prin facultate, atunci când nu trecea lună fără să comand ceva din catalog. Sunt încântată că acum am din nou ocazia să mă împrietenesc cu Oriflame și să-i încerc produsele. 
Așadar, colecția de make-up The One, al cărei ambasador în România este Andreea Raicu, cuprinde trei game: Frumusețe de zi cu zi, Mega Impact și Ultra Rezistență. Colecția este disponibilă începând cu această lună. Am avut ocazia să primesc și eu câteva produse, pe care abia aștept să le testez. Pe două dintre ele deja am început să le folosesc: Illuskin Concealer (de care sunt mai mult decât încântată) și rimelul Volume Blast Mascara. De asemenea, am mai primit Illuskin Powder, Illuskin Foundation, două gloss-uri de buze și patru farduri cremă. Bineînțeles că voi reveni cu review-uri pentru fiecare și cred că primul pe listă va fi concealer-ul. 
Dar pentru că vreau ca și voi să aveți posibilitatea să încercați câteva produse The One, am pus deoparte două farduri cremă în nuanțele Olive Green și Golden Brown și un gloss de buze în nuanța Iridescent Blush. Nu e mult, dar mi-am dorit să împart cu voi această experiență. 
Dacă vreți să câștigați cele trei produse The One de la Oriflame, trebuie să faceți următoarele:
- să urmăriți blogul fie prin Bloglovin, fie prin GFC, cum preferați. Găsiți în partea dreaptă a blogului toate link-urile
- să fiți fani ai paginii de Facebook 
- să dați share pe Facebook acestei postări
Vă rog, de asemenea, să-mi lăsați un comentariu cu adresa de mail unde să vă pot contacta dacă sunteți câștigatoarea și numele cu care ați dat like și cu care urmăriți blogul, precum și link-ul către postarea unde-ați dat share. Puteți să vă înscrieți până duminică, 27 aprilie.