25 martie, 2014

Şapte produse pe care le-aş lua pe o insulă pustie

 
Am văzut leapşa asta la mai multe bloggeriţe şi mi s-a părut destul de interesantă, încăt să-i dedic o postare.
Deşi nu-mi amintesc să fi văzut la vreuna dintre fete perioada de şedere pe insula respectivă, mă gândesc că n-aş fi naufragiată sau ceva, ci aş sta o perioadă determinată de, hai să zicem, zece zile. Aşadar, iată produsele pe care le-aş lua avec moi!

În primul și-n primul rând, aș lua cu mine pasta de dinți Powersmile de la Jason (review aici). Dacă-mi mai pot imagina să nu mă spăl pe corp sau pe păr câteva zile, pe dinți nu concep să nu mă spăl cel puțin o dată pe zi! 
Apoi aș lua un gel de duş. Şi ca să nu fiu nevoită să-mi iau şi-o cremă de corp după mine, mi-aș lua un gel de duş de la Dove, pentru că este îndeajuns de hidratant încât s-o suplinească şi pe aceasta. Preferatul meu este cel din gama Purely Pampering cu unt de shea
Un şampon - dezbat în capul meu dacă în zece zile e îndeajuns să iau un şampon uscat sau ar trebui să-mi iau un şampon normal. Voi dezbate în continuare până la momentul plecării :)) Dar, dacă ar fi să iau un şampon normal, probabil c-aş lua Platinum Strenght de la TreSemme (review aici), iar dacă aş lua unul uscat, cu siguranţă ar fi Batiste Dry Shampoo, varianta Original.
O cremă hidratantă ar fi următoarea pe listă. Şi aici sigur aş alege Hydrabio Serum de la Bioderma. Este ceea ce folosesc în prezent şi-mi place la nebunie! Nu e chiar cremă, dar îşi face treaba minunat şi în curând, îi voi face şi review. 

Crema cu factor de protecţie nu ar lipsi din bagajul meu. Dezbat din nou în capul meu dacă să iau una pentru faţă şi una pentru corp. Dar...meh, iau una pentru ambele. Şi cred c-aş alege emulsia pentru plajă rezistentă la apă cu SPF 50 de la Cosmetic Plant. Este pentru copii, conţine ulei de cătină şi este produsul pe care-l folosesc cu succes de câteva veri încoace. L-am folosit şi pe faţă la mare şi nu mi-a cauzat probleme, gen coşuri sau iritaţii de vreun fel. 
Un balsam de buze - aici treaba se complică, pentru că până la ora asta nu am găsit unul care să mă satisfacă 100%. Sunt câteva care-mi plac şi cred că cel mai mult îl prefer pe cel de la Yves Rocher cu cacao si portocală.
Şi ultimul produs pe listă este un balsam de curăţare: Clinique Take the Day Off (review aici). M-am gândit mult dacă să-l iau pe acesta sau un gel de curăţare. Dar a câştigat primul, întrucât ar curăţa foarte bine crema cu SPF care este rezistentă la apă şi nu cred că un gel de curăţare ar face faţă. 

Am văzut că multe fete şi-ar lua şi produse de machiaj, dar cred c-ar fi ultimul lucru la care m-aş gândi dacă aş pleca pe o insulă pustie. În primul rând, ceea ce mă interesează este să am grijă de piele şi păr, ca să nu mă întorc înapoi ca un zombie pârlit de soare. Cred că sunt o fire mai practică. Vă invit să preluaţi leapşa, dacă nu aţi făcut-o deja :)