27 martie, 2014

Review produse iherb.com


Știu că am rămas datoare cu câteva review-uri la mai multe produse pe care le-am cumpărat în ultimele comenzi.
Nu o să le aduc în discuție pe cele din această comandă, ci pe cele ceva mai vechi. 

După ce v-am povestit aici cât de dezamăgită am fost de masca Refining Pore Vitamin A de la Dema E, rămăsese să vă zic și cum mi se pare cealaltă mască pe care-am cumpărat-o la aceeași comandă: Exfoliating Mask, tot de la Derma E. Ei bine, aceasta nu mi-a cauzat probleme, dar nici nu pot spune că mi-a plăcut extraordinar. Nu am observat să aibă vreun efect imediat asupra tenului meu și nici după o perioadă mai lungă de folosire. O voi termina, însă nu o voi mai cumpăra din nou. Dacă doriți totuși s-o încercați, o puteți cumpăra de aici
21st Century Health Care Acidophilus Probiotic Blend - și aceste suplimente m-au lăsat rece ca și masca de mai sus. Recunosc că nici nu le-am luat regulat, dar de câte ori am făcut-o, nu am observat să se întâmple ceva minunat în organismul meu. Voi încerca să fiu ceva mai serioasă și dacă voi observa vreo schimbare, revin cu update. Le puteți comanda de aici

Săpun lichid cu mango și mandarine de la Method - mi-a plăcut foarte mult mirosul lui fresh, însă nu este un săpun foarte hidratant. Nici nu mi-a uscat groaznic mâinile, dar nici nu mi s-a părut atât de bun încât să-mi doresc să-l mai cumpăr a doua oară, dar a fost plăcut să-l folosesc. Îl găsiți aici

Very Emolient Cream Shave Mango Vanilla de la Alba Botanica - cred c-am luat o decizie foarte deșteaptă când am cumpărat crema asta de ras. Atât am mai plimbat-o din wishlist în coș și înapoi și tot așa, de mi-a venit acru, ca în final să ajungă la mine și să-mi și placă foarte mult. Mă rad doar pe anumite zone ale corpului (sud, mâini și coapse), dar la sud pielea este extrem de sensibilă, mai ales în cazul meu cu minunatul psoriazis care reapare când mi-e lumea mai dragă, ceea ce înseamnă porțiuni de piele extrem de uscată. Și când zic extrem, mă refer la efectiv crustă! Evident că mă dau cu fel de fel de creme, dar ori de câte ori trebuie să mă rad...horror! Spun cu mână pe inimă că această cremă emolientă mi-a schimbat perspectiva asupra acestei activități. Este într-adevăr foarte emolientă, miroase foarte plăcut și pielea rămâne atât de fină și hidratată cum nu rămânea nici măcar atunci când foloseam ulei. O recomand 100% și o voi cumpăra din nou, deși cred că mi-ar mai plăcea să încerc și cu alte arome. O găsiți aici

Vitamin C Renewal, Refreshing Cleansing Gel de la Avalon Organics - acesta este un alt produs cu care-am avut noroc. Îl folosesc în fiecare dimineață când mă trezesc, dar și seara după ce mă demachiez. Are un miros fresh, care mie îmi pare că seamănă izbitor cu mirosul de Fanta. Nu-mi usucă deloc pielea și o curăță foarte bine. Când trec cu loțiune tonică după, discheta rămâne albă. Îmi place acest produs, ca de altfel toate gelurile de curățare pe care le-am cumpărat de pe iherb până acum. Găsiți și alte review-uri pe blog. Așadar este un produs bun, care mă mulțumește pe deplin în acest moment. Îl puteți comanda de aici
Sper că vă satisface acest mic update cu privire la câteva produse cumpărate de pe iherb și revin în curând și cu restul. Că mi-am mai cumpărat câteva produse, despre care merită să vă povestesc mai în detaliu. Și mă gândesc să fac și-o postare în care să vă arăt cam ce conține wishlist-ul meu de pe iherb. Că am acolo niște lucrușoare tare interesante :D Vă pup!