13 martie, 2014

Îngrijirea corpului

 
Nu cred c-am făcut vreo postare în care să vă povestesc despre cum îmi îngrijesc corpul, din punct de vedere al cosmeticelor pe care le folosesc aproape zilnic.
Dar, cred că e important să vă vorbesc și despre asta, mai ales că nu obișnuiesc să fac review-uri la geluri de duș, creme de corp, deodorante etc. Se întâmplă destul de rar să scriu despre acest tip de produse. 
Toată viața mea am preferat să fac duș. M-am și obișnuit așa după cei patru ani de stat în cămin, unde evident că nu aveam cadă. Mi se pare rapid, așa că nu pierd prea mult timp. Nu știu ce m-a lovit de vreo câteva luni, dar fac băi în dușmănie, cel puțin de trei ori pe săptămână. Ador să stau în cadă, să îmi fac manichiura și pedichiura, să fumez, să-mi pun măști, să beau o berică și uneori mă mai apucă să și mănânc în cadă. Domnul meu mi-a adus o scândură pe care s-o pun de-a lungul căzii și acolo-mi așez toate cele trebuincioase. Cred că de când mi-a adus scândura aia, m-a pălit nebunia cu băile. Produsele pe care le folosesc atunci când fac duș sunt gelurile de duș B.U. Free, Nivea Cashmere, Enliven Calm și Dove. În funcție de nevoi, le alternez: pe primul îl folosesc când am chef să mă dau cu cremă de corp după, pe al doilea când mi se face dor de mirosul lui (pentru că-mi place), al treilea dimineața pentru că e foarte fresh și pe cel de la Dove atunci când știu clar că nu voi folosi cremă de corp, pentru că e foarte hidratant.
Dacă am chef de baie, nu concep să nu pun spumă de baie. Preferatele mele sunt cele de la Deep Steep (de pe iherb). Sunt la a doua sticlă și nu mă voi opri aici. Pentru extra hidratare, pun și un căpăcel de ulei cu vitamina E de la Cococare, cumpărat tot de pe iherb. Tot când fac baie, prefer să mă și rad. Nu am decât anumite zone unde folosesc lama; în rest, prefer aparatul de epilat. Ani la rând am folosit spumele de ras bărbătești, care mă înnebuneau cu mirosul lor oribil. Și care-mi și uscau pielea. Așa că la ultima comandă de pe iherb, mi-am cumpărat crema de ras emolientă cu mango și vanilie de la Alba Botanica. Vai, cât îmi place!!! Lasă pielea extrem de hidratată și fină și miroase minunat! Regret acum că n-am folosit-o de mai demult.
După ce-am ieșit din cadă țup-țup, în funcție de lenea pe care-o am, mă dau sau nu cu cremă/unt de corp. În ultimul timp, m-am mobilizat puternic în această direcție, mai ales de când am început să slăbesc. Mi-a fost teamă c-o să mi se lase toate cele...Acum pot spune că stau destul de bine la capitolul ăsta și de cel puțin trei-patru ori pe săptămână, mă cremuiesc. Pentru zona pieptului, folosesc o cremă specială de la Lush-Lovely Jubblies. No me gusta! De fapt, nu-mi place cum miroase. Mi se pare că are aromă de cremă de pantofi. Mai am puțin și-o termin și la revedere! Pentru restul corpului, folosesc fie untul de corp cu shea de la The Body Shop, laptele de corp Nivea Soft pentru piele uscată sau crema de la Dove - Purely Pampering. Dintre toate, preferata mea este prima dintre ele. Dar foarte aproape, e laptele de la Nivea pe care-am început să-l folosesc relativ recent. Este atât de hidratant și se întinde atât de bine! Când chiar am chef să zăbovesc asupra acestui pas, folosesc uleiul cu vitamina E de care vă spuneam mai sus. Dar asta foarte rar.
Aș minți dacă aș spune că folosesc regulat cremă pentru picioare. N-o fac! Mă mai apucă hărnicia și mă dau o perioadă, dar în final renunț. Dar sunt convinsă că atunci când va veni vara și voi trece la sandale, o să mă apuce panica și-o să încep s-o fac și pe asta regulat. Preferata mea este una de la Cosmetic Plant.
De asemenea, de câteva ori pe săptămână folosesc și un scrub de corp. Preferatul meu este Hot Chocolate de la Giovanni, despre care vă spuneam aici. Însă, l-am terminat și-acum am rămas în pană. Am însă pe drum o altă comandă iherb, care are și-un scrub de corp de la Giovanni, dar altă variantă. Până atunci, stau pe tușă. 
După ce ies din duș/cadă, folosesc deodorant. În prezent, am trei pe care le alternez: Garnier Mineral Invisible 48h, piatra Crystal despre care v-am povestit aici sau Nivea Powder Touch. Toate trei sunt la fel de eficiente, dar îl prefer pe cel de la Crystal. Însă-l folosesc destul de rar, pentru că durează destul de mult aplicarea lui și nu am mereu răbdare dimineața să bibilesc.
Voi face și-o postare în care vă voi povesti rutina mea de îngrijire a mâinilor - manichiura și cremele de mâini pe care le folosesc. Sper cât de curând, că mă țin de 740 de ani să scriu despre asta. 
Acestea fiind spuse, voi folosiți regulat creme de corp? Cum vă motivați s-o faceți? Că mie tare greu mi-a mai fost să-mi fac un obicei din asta...