17 martie, 2014

Oja săptămânii

 
Era cât pe ce să uit să postez oja acestei săptămâni.
Mi-am adus aminte fix azi dimineață că nu am făcut poze, deși am această ojă pe unghii de vineri seara. Am băgat repede câteva poze înainte de-a ieși pe ușă. Așadar, oja de săptămâna asta este tot din colecția Les Blancs de la L'Oreal, așa cum v-am promis. Este culoarea Menthe Glace, de această dată.
De data asta, mai mult ca niciodată, manichiura mea e cam varză c-am făcut ceva treburi casnice sâmbătă după-amiază și, în inteligența mea supremă, nu mi-am pus mănuși de cauciuc și-am folosit niște produse care mi-au cam ars pielicica. 
 
 
 
Nu știu de ce ojele astea nu arată la fel de bine în sticluțe ca pe unghii. Adică dacă le vezi pe raft nu te inspiră așa mult, dar pe unghii...sunt superbe toate cele trei nuanțe pe care le-am încercat până acum!