11 martie, 2014

Cui îi este frică de riduri?!

 
În luna aprilie, fac 34 de ani. Așa când mă gândesc la vârsta asta, mi se pare enorm, mai ales că eu mă simt cam pe la 27-28 acolo.
De fapt, acum câteva săptămâni mi-am făcut un test care arăta vârsta pielii și mi-a ieșit 26 de ani. Nu știu cât de relevant e, ceea ce știu însă sigur este că am riduri pe care nu le aveam acum patru ani, spre exemplu. Și oricât ar spune femeile că "vai, am nu știu câți ani, dar arăt mult mai tânără", vă spun ceea ce știm de fapt cu toatele că timpul nu stă în loc pentru nimeni și e doar o iluzie asta. Și mie-mi spune lumea că arăt de maxim 28 de ani, dar asta nu înseamnă că e și adevărat :))
Am grijă de tenul meu, poate mai mult decât media, dar pe lângă asta contează foarte mult și stresul zilnic, moștenirea genetică, poluarea, oboseala, alimentația etc. Eu mă gândesc serios ca după 45-50 de ani să apelez la injecții, să-mi pun implanturi în sâni și să fac tot ce-mi stă în putință să nu ajung o stafidă. Numiți-mă superficială, vă dau voie :)) 
În altă ordine de idei, astăzi vreau să vă vorbesc despre Electronic Doctor. Acesta este un dispozitiv care emite un câmp electromagnetic de frecvență joasă controlată ce accelerează procesul de regenerare celulară. Dispozitivul este folosit cu success atât în dermatologie, cât și în stomatologie, existând trei variante ale sale: Electronic Doctor Skin - pentru tratarea vergeturilor, ridurilor și cicatricilor -, Electronic Doctor Hair - pentru stoparea căderii părului și stimularea creșterii acestuia în zonele cu chelie deja instalate - și Electronic Doctor Dental  - pentru regenerarea țesuturilor peridentare. 
Nu vreau să vă amețesc cu bla bla-uri din care să nu înțelegeți nimic, dar intenționez să încerc varianta pentru tratarea ridurilor. De fapt, nu numai că intenționez, ci o voi și încerca de-adevăratelea! Voi face o postare strict despre experiență și rezultate, dar am zis că e indicat să vă vorbesc întâi despre această tehnică, pentru a nu vă lua direct din oală când voi face postarea respectivă. 
Așadar, cum ajută Electronic Doctor Skin la atenuarea ridurilor? Fiind o metodă neinvazivă, stimulează creșterea colagenului secretat de piele. Cred că toată lumea a auzit deja de injecțiile cu colagen. Ei bine, folosirea acestui dispozitiv are aceleași efecte, dacă nu și mai bune, fără absolut nicio durere sau traumă la nivelul pielii. El generează un câmp electromagnetic care acționează în profunzimea pielii, regenerând stratul celular afectat. Rezultatul promis este retragerea ridurilor, piele netedă și fermă.
Când vine vorba de riduri, cremele nu ajută foarte mult pe partea de corectare, ci mai mult pe partea de prevenție sau de aspect (în sensul că dacă pielea este hidratată corespunzător, ridurile par mai puțin adânci, decât în cazul unei pieli deshidratate). Odată ridul instalat, acesta nu poate fi corectat doar prin utilizarea cremelor/serumurilor. Asta pentru că nu stratul superficial (epiderm) este cel afectat, ci stratul profund al pielii (dermul). Principiile active din creme nu au cum să depășească bariera reprezentată de epiderm și, prin urmare, nu au cum să repare stratul profund, esențial.
Colagenul este cel care previne apariția ridurilor, dar pe măsură ce înaintăm în vârstă, numărul celulelor de la nivelul derumului scade și fiecare celulă rămasă secretă din ce în ce mai puțin colagen -> RIDURI! Vârsta nu este singurul factor, ci și expunerea prelungită la soare (de aia vă zic mereu să folosiți creme cu FPS zilnic, indiferent de sezon), schimbările bruște de temperatură și chiar machiajul excesiv cu produse nepotrivite.
Așa cum vă spuneam la început, Electronic Doctor este folosit în mai multe terapii, pe care le puteți vedea aici, însă pe mine momentan mă pasionează partea de tratare/prevenție a ridurilor.
Acestea fiind spuse, vă voi ține la curent după ce urmez tratamentul acesta să vedem ce minuni minunate face Electronic Doctor. Voi aveți ceva anume în minte atunci când vă gândiți la riduri în ceea ce privește tratarea și prevenirea lor, în afară de creme? A încercat cineva acest dispozitiv? Sunt curioasă ce părere aveți despre astfel de proceduri.