24 februarie, 2014

Loțiune micelară de la Garnier

Dacă-mi citiți regulat blogul, probabil că deja știți cât de mult îmi place loțiunea micelară Bioderma Sensibio, pe care-o folosesc de aproape trei ani de zile la demachierea ochilor.
De fapt, e puțin spus că-mi place: sunt obsedată de ea! Nici nu mai știu câte zeci de sticle am cumpărat. Mi s-a întâmplat chiar să cumpăr tot stocul de la o farmacie, atunci când am găsit-o la ofertă. Nu a existat vreodată în viața mea un produs mai iubit decât Bioderma Sensibio. Cred totuși c-ar trebui să vorbesc la trecut, pentru că...ei bine, anunț oficial pe această cale că dragostea mea pentru Bioderma Sensibio a luat sfârșit. Garnier Micellar Cleansing Water i-a luat locul. Nu credeam sincer s-ajung să scriu vreodată vorbele astea, dar iată că inevitabilul s-a produs. Scriu ca o nebună, de parcă vorbesc de o căsnicie sau ceva :))
Să tot fie vreo trei-patru săptămâni de când am cumpărat loțiunea micelară de la Garnier dintr-un Auchan și-am dat pe ea 23 de lei. Pentru 400 de mililitri. Cred că deja știți cam la ce prețuri se găsește sticla de 500 de mililitri de la Bioderma. Dublu! În cel mai fericit caz. 
Primele dăți când am folosit-o, nu mi-a plăcut deloc. Nu-mi demachia ochii așa cum speram eu. Mă chinuiam o grămadă să-mi curăț rimelul de pe gene. Peste vreo săptămână, urma să realizez că de fapt rimelul în cauză era vinovatul, pentru c-am folosit din nou Bioderma și s-a comportat exact la fel: rimelul nu voia și nu voia să se curățe. 
Am schimbat rimelul și de-atunci a început povestea mea de dragoste cu loțiunea micelară Garnier. Am renunțat la Bioderma, deși mai am o sticlă abia începută. O voi consuma bineînțeles și pe aceea, dar voi continua cu Garnier. Poate părea stupid, dar pentru mine să spun că renunț la Bioderma e lucru mare! 
Așadar, pe scurt, de ce-am făcut schimbul. Este la fel de bună din punct de vedere calitativ ca și cea de la Bioderma: curăță foarte bine machiajul, nu lasă reziduuri, nu-mi usucă zona ochilor, nu mă ustură absolut deloc și se simte exact ca apa. Făcând o altă comparație, cu loțiunea micelară de la L'Oreal de această dată, aceea lăsa un film ușor uleios și de aceea nu am mai cumpărat-o. Cu toate că cică ar avea fix aceleași ingrediente. Nu am verificat, ca să fiu sinceră pentru că nu mai am sticla de la L'Oreal. 
Singurul lucru cu care nu mă pot încă obișnui deocamdată la Garnier Micellar Cleansing Water este ambalajul. Mi se pare că scapă cam mult produs dacă nu sunt atentă. Dar prețul absolut imbatabil pentru o calitate de nota 10 m-a convins să rămân la Garnier. 
Dacă preferați modul acesta de demachiere a ochilor ca și mine, dați-i o șansă și nu cred să vă dezamăgească. Sper! Din punctul meu de vedere, Garnier a cam rupt gura târgului cu acest produs.