28 ianuarie, 2014

Câteva mici cumpărături

 
Nu ştiu cum se face dar de fiecare dată când sunt reduceri, eu nu am bani.
De ani de zile aceeaşi poveste. Anul trecut am avut noroc c-am prins mega-reduceri când am fost în vacanţă în UK. Nici anul ăsta nu am stat grozav cu banii, dar tot am reuşit să cumpăr câteva lucruri de pe la reduceri şi nu numai. Şi-o să vi le arăt astăzi. Treaba nasoală e că la haine pozele nu le fac dreptate, ca de obicei. Nu vor fi doar lucruri pe care mi le-am luat de la reduceri, ci și câteva extra. Am zis că dacă tot fac postarea asta, să le pun pe toate la un loc. 
O sa încep cu câteva cosmetice/machiaje. În luna decembrie, datorită Cameliei, am aflat de o ofertă foarte șmecheră de la Pai Skincare. Eu foloseam de câteva luni uleiul lor de cătină, un produs absolut extraordinar, și-mi doream să mai încerc și alte produse de la ei. Așa că oferta asta a venit la marele fix: dacă achiziționai produse de o anumită valoare, primeai gratuit acest ulei. Cum eu mai am din el mai puțin de jumătate și bineînteles că intenționam să-l cumpăr din nou, oferta asta m-a ajutat să pun mâna pe el gratuit și mi-a și oferit șansa de-a încerca alte două produse: crema de ochi  Echium & Argan Gentle Eye Cream (pe care o vânam de cel puțin un an de zile) și Camellia & Rose Gentle Hydrating Cleanser, varianta trial de 50 de ml. O să fac un review separat la produsele astea, dar ca primă impresie vă pot spune că sunt foarte foarte bune și nu m-au dezamăgit.
Un alt produs pe care mi-l doream de foarte foarte mult timp este un rimel de la Clinique special conceput pentru genele de jos: Bottom Lash Mascara. Nu mă înduram nicium să dau o căruță de bani pe chichineața asta, dar era redus în Sephora la 55 de lei. Nici așa nu sunt puțini bani, dar știam că oricum aveam să cedez la un moment dat în fața lui, așa că mai bine am cedat acum la reduceri :D O să-i fac review cât de curând.
Tot de la Clinique am cumpărat balsamul de curățare Take The Day Off. De când l-am terminat pe cel de la Emma Hardie, îl caut în disperare. Am fost la o grămadă de magazine și nici urmă de el. Ba unele vânzătoare se uitau la mine de parcă n-ar fi auzit niciodată de produsul ăsta. L-am găsit într-un final la Sephora din Promenada mall, care cred că este cea mai mică Sephora din București. Stătea singur și abandonat pe un raft, așa că l-am luat acasă cu mine. A costat 151 lei. Sunt curioasă dacă e la fel de bun ca cel de la EH, așa că-i voi face și-un review după ce-mi voi face o părere. Până atunci însă, puteți citi despre el pe blogul lui Caroline Hirons AICI
Baza de machiaj pentru ochi Shadow Insurance de la Too Faced este prezentă în viața mea de aproape patru ani de zile și pentru că am mai terminat una, evident că am cumparat-o din nou. Nu concep să mă machiez fără ea!
Trecând la capitolul haine&shit, nu vă pot bucura ochiul cu extraordinar de multe noutăți, dar sunt mulțumită de absolut tot ce mi-am luat. Primul loc unde m-am oprit de cum au început reducerile a fost Zara, de unde-am ieșit grav dezamagită. În afară de faptul că reducerile erau destul de slabe, parcă nici lucrurile nu mai sunt așa spectaculoase ca în alți ani. Așa că nu am ieșit decât cu o bluza. Nu e nemaipomenită, dar e foarte comodă și atunci când n-am chef să-mi bat capul cu înțolitul, o arunc pe mine cu o pereche de blugi și am ieșit pe ușă.
H&M a fost într-un timp unul dintre magazinele mele preferate. De vreun an și ceva, nu prea mă mai atrage acest magazin, dar am văzut la niște bloggerițe din UK niște chestii drăguțe, așa c-am intrat puțin pe la ei. Am văzut chiar foarte multe lucruri care mi-au plăcut și cred că dacă aveam bani mai mulți, rupeam stilul. Cum bugetul a fost destul de restrâns, nu mi-am luat decât un pulover foarte gros și foarte moale, pe care am dat 20 de lei (!!!), o fustă skater neagră cu margarete albe (59.90 lei), pe care o iubesc și o ador, o pereche de balerini roșii (39.90 lei) și o bluză albă care este preferata mea din tot ce mi-am cumpărat în ultimele luni de zile. Tare mi-aș dori s-o puteți pipăi ca să vedeți cât de șmecheră este. E din material din ăla din care se fac hanoracele, destul de gros, și partea din față este embosată cu pătrățele mici. Trebuie să-l vedeti ca să înțelegeti care-i șmecheria. Oricum e absolut minunată și am în cap și niște combinații pe care le voi încerca după ce trece scârba asta de frig, care mi-a tăiat orice chef de fashion. 
 
 
 
 

Ultimul lucru pe care vreau să-l menționez și pe care o parte dintre voi probabil că l-ați văzut deja pe pagina mea de Facebook este o pereche de cizme de la Miniprix. Nu am reușit să-mi iau anul ăsta cizmele mult-visate - o pereche de Dr. Martens -, pentru că pur și simplu niciodată nu aveau numărul meu pe stoc, așa că nici altă pereche nu mi-am luat. Și mă refer la cizme/ghete de toată ziua, pentru că mi-am luat o pereche cu tocuri, dar nu merg purtate în niciun caz pe zăpadă sau pe alergătură. Așa că am prins o super-mega-reducere la Miniprix și mi-am luat niște cizme la doar 32 de lei. Vă zic sincer că mă așteptam să fie niște jafuri, dar chiar am fost impresionată atunci când le-am primit. Le-am purtat zilnic de când le-am primit, chiar și la munte pe zăpadă pentru că au blăniță înăuntru și sunt foarte călduroase.

Mi-am mai luat de la Mango o pereche de blugi și o poșetă, dar am uitat să le fac poze așa că rămâne pe altădată. Erau reduceri foarte foarte mari la Mango. Când am fost eu în decembrie, absolut tot ce era în magazin era redus. Pe blugi am dat vreo 90 de lei și pe poșetă vreo 60. Apropo de poze. Cele care au niște puncte mici negre și nesuferite sunt făcute cu telefonul și se văd așa pentru că mi-a intrat praf în camera foto. Așa că iertare! 
Vă doresc o seară de vis și ne auzim zilele următoare!