15 decembrie, 2013

Oja săptămânii


Cred că tocmai am găsit o nouă ojă preferată. Iubesc nuanțele de roșu, sunt de departe preferatele mele.
Până acum cel mai mult îmi plăcea Vodka&Caviar de la O.P.I., dar cea pe care v-o arăt astăzi este...mmmm! O ador! 

Este vorba despre o ojă MELKIOR, prima mea ojă de la acest brand, în nuanța Pure Seduction. Aseară am aplicat-o pentru prima dată și-am fost uimită de cât de repede a putut să se usuce. Încă înainte de-a folosi top coat-ul de la Revlon, oja era deja uscată. Am aplicat totuși și top coat-ul pentru că oferă o strălucire foarte frumoasă oricărei oje. Nu că aceasta ar fi avut nevoie. Sunt total impresionată de oja asta și sunt tare curioasă câte zile va rezista pe unghii. Dacă săptămâna viitoare pe vremea asta va arăta fix ca acum, mi-e clar că este noua mea ojă preferată. Vă las mai jos poze atât în lumină naturală, fără blitz, cât și în lumină artificială cu blitz.
 
 
 
 
 
 
Voi dețineți vreun lac de unghii Melkior? Ce părere aveți despre ele?