27 decembrie, 2013

Produsele anului 2013 *PARTEA I*



Am dispărut o perioadă de pe blog c-am avut diverse alte activități și nu am intrat mai deloc pe net.
Am fost acasă la ai mei, a venit în țară prietena mea cea mai bună etc. Sper că nu mi-ați simțit lipsa și c-ați avut un Crăciun de vis! 

Și pentru că suntem foarte aproape de finalul anului, astăzi o să vă introduc în lumea cosmeticelor preferate din acest an, urmând să v-o arăt și pe cea a machiajelor, în zilele următoare. Este al treilea an când fac o astfel de postare și parcă acum mi-a fost mai greu ca niciodată să mă hotărăsc, asta pentru că în 2013 am descoperit foarte multe produse care mi-au intrat la inimă. Și ca să n-o mai lungesc, mai jos găsiți toate categoriile cu produsele aferente ;) La unele am pus câte două, pentru că nu am putut să fac departajarea. De asemenea, am mai adăugat și câteva produse extra, pe care nu aveam cum să nu le menționez.
GEL DE CURĂȚARE
La Roche-Posay Effaclar
review AICI

DEMACHIANT
Amazing Face Natural Lift and Sculpt Moringa Cleansing Balm de la Emma Hardie
review AICI

DEMACHIANT PENRU OCHI
Physiogel gel dermatologic de curățare și loțiune micelară Bioderma Sensibio
review la Physiogel AICI
 

LOȚIUNE TONICĂ
Serozinc de la La Roche-Posay

CREMĂ DE FAȚĂ
Hydreane Legere de la La Roche-Posay

CREMĂ DE OCHI
Eyesilix de la Indeed Laboratories

MASCĂ DE FAȚĂ
REN F10 Smooth and Renew Mask
review AICI

TRATAMENT DE FAȚĂ
Normaderm Hyaluspot de la Vichy
review AICI

SCRUB PENTRU FAȚĂ
Apricot Scrub Invigorating de la St. Ives
review AICI

BALSAM DE BUZE
I love...blueberry&smoothie

ȘAMPON ȘI BALSAM
TRESemme Platinum Strenght
review AICI

PROTECȚIE TERMICĂ PENTRU PĂR
Kerastase Nectar Thermique
review AICI

MASCĂ DE PĂR
Intense Rescue Melting Balm de la Charles Worthington
review AICI

GEL DE DUȘ
Clean on me de la Soap&Glory

CREMĂ DE CORP
Palmer's Cocoa Butter Formula

SCRUB DE CORP
Caudalie Gommage Divin 
și Hot Chocolate Sugar Scrub de la Giovanni

DEODORANT
Crystal Body Deodorant
review AICI

CREMĂ DE MÂINI
Cremă hidratantă Elmiplant
Așa cum spuneam la început, mai am câteva produse care mi-au plăcut și-mi plac foarte mult și pe care trebuie neapărat să le menționez. 
Batiste Dry Shampoo
Sally Hansen Instant Cuticle Remover
Estee Lauder Advanced Night Repair 
Ulei tratament de păr Moroccanoil
Pai Rosehip BioRegenerate Oil
Sper din suflet să nu fi uitat nimic! Dacă sunteți curioase care au fost preferatele din anii trecuți, vă las link-urile: 2011 și 2012. Acestea fiind spuse, ne auzim zilele următoare cu produsele preferate de machiaj. M-am apucat deja să scriu postarea. Vă doresc în continuare sărbători liniștite!