13 decembrie, 2013

Comandă iherb.com


A trecut mult timp de când nu am mai dat o comandă pe iherb.

Dar acum că am comis-o din nou, mi s-a deschis apetitul și am deja o grămadă de produse trecute pe wishlist pe care intenționez să mi le cumpăr. Cu ultima comandă am avut ceva emoții, deoarece a durat o lună fără câteva zile să-mi ajungă. Mă și gândeam că nu am avut niciodată probleme cu ei și până aici mi-a fost. Dar, din fericire, astăzi am fost la poștă și-am ridicat-o. Nu mi-am luat foarte multe lucruri din cauza limitării de greutate - ca să nu plătesc transport la greu - și m-am gândit să vă arăt și vouă ce mi-am cumpărat.

Anti-Frizz Hair Serum de la GIOVANNI - nu duc lipsă de uleiuri de păr, am fără număr, dar nu am absolut niciun serum. Și cum crema hidratantă de la Phyto mi s-a terminat, am zis să-i dau o șansă acestuia să văd ce poate. Iarna mi se electrizează grav părul, așa că trebuie să am în permanență cu mine un astfel de produs, care să combată acest fenomen. Multe multe review-uri pozitive de pe site m-au convins să-l cumpăr. Prețul lui este de 5,57 $ pentru 81 ml. Îl găsiți aici
Tooth Whitener ExtraBrite de la ECO DENT - obsedată fiind de dantură, sunt mereu în căutare de noi produse care să fie și ieftine și să-și facă și bine treaba. De curând, mi-am luat o periuță de dinți din aia electrică și parcă îmi doream ca, odată cu ea, să mai încerc ceva nou pentru îngrijirea danturii. Asta după ce de mai bine de un an folosesc pasta de dinți Jason Powersmile, cumpărată tot de pe iherb. Sunt curioasă de nu mai pot cum este cea de la Eco Dent și sper să nu mă dezamăgească. Costă 5,60 $ pentru 56 g. O găsiți aici
Hot Chocolate Sugar Scrub de la GIOVANNI - am terminat de curând toate rămășițele de scrub de corp pe care le mai aveam. Am intrat pe iherb și m-am gândit să-l încerc pe acesta pe care-l ochisem de aproape un an de zile. L-am folosit prima dată în seara asta. Are toate șansele să-i ia locul scrub-ului meu preferat, cel de la Caudalie. Dacă iubiți ciocolata, ăsta e pentru voi! Miroase fix a ciocolată! Și lăsând acest aspect la o parte, vai ce piele fină mi-a lăsat! Rămâne de văzut la finalul anului, când voi scrie despre produsele preferate din 2013, dacă va fi menționat acesta sau cel de la Caudalie. Costă 9,77 $ pentru 260 g și-l găsiți aici
Vitamin E Body Oil de la COCOCARE - vă spuneam acum ceva timp în urmă că intenționez ca în această iarnă să încerc niște uleiuri de corp. Mai am unul de la Caudalie, pe care-l ador, dar care e pe terminate și e și destul de scump. Așa că-i voi da acestuia o șansă. Costă 5,60 $ pentru 250 ml și-l găsiți aici
Bubble Bath de la DEEP STEEP - noua mea obsesie cu băile fierbinți și lungi trebuie întreținută cumva, nu? Această spumă de baie cu grapefruit și bergamotă miroase absolut senzațional și are proprietăți calmante, ceea ce este exact ce am nevoie. Dacă mai face și spumă multă, va fi o bună investiție. Costă 7,65 $ pentru 517 ml și o găsiți aici. Sunt multe alte variante ale acestei spume, dar mie această combinație mi-a atras cel mai mult atenția. 
O să vă țin la curent referitor la produsele de mai sus. Sper că v-a plăcut mica mea postare și dacă aveți pentru mine sugestii de produse de pe acest site, le aștept cu interes. Și vă urez un week-end fabulos!