22 octombrie, 2013

The Procrastinating Beauty Blogger Tag

 
Leapşa asta primită de la Rozi e chiar foarte mişto şi m-am decis s-o şi fac repede-repejor. Până nu uit, că am obiceiul asta.
1. Numeşte o etapă de înfrumuseţare pe care o faci rar.
Păi cel mai prost stau la aplicarea cremei de corp. Încerc de ani de zile să mă educ în acest sens şi, în ultimul an, am evoluat puţin. Nu la modul că-mi aplic în fiecare zi, dar măcar o dată pe săptămână tot o fac. Iar în perioadele bune, chiar şi de vreo 5-6 ori/săptămână. 
2. Îţi speli pensulele de machiaj cu regularitate?
Da! În fiecare duminică seara spăl toate pensulele. Pe cea pentru tuş o spăl după fiecare folosire, pentru că dacă nu fac asta, tuşul se întăreşte pe ea şi a doua zi este tun şi n-o pot folosi. De asemenea, dacă mi se pune pata pe o anumită pensulă pentru fond de ten şi am tendinţa să folosesc zece fonduri de ten într-o săptămână, o spăl în fiecare seară că mi se pare mie că dacă nu o fac, se amestecă între ele.
3. Cât timp rezişti cu oja sărită de pe unghii?
Păi în mod normal, eu îmi fac manichiura o dată pe săptămână, de obicei sâmbătă şi de cele mai multe ori, nu are timp să-mi sară oja de pe unghii. Nu ştiu dacă ojele mele sunt bune, am eu unghiile cu aderenţă, dar mi se întâmplă foarte rar să-mi sară oja de pe unghii. La picioare mi se mai întâmplă, mai ales acum că a venit frigul şi pot încălţări închise în faţă. Pedichiura mi-o fac o dată la două săptămâni. Nu-mi place să-mi fac pedichiura! No me gusta! 
4. Cât timp îţi ia să cumperi un nou produs de beauty, dacă ai nevoie de el?  
Fac multe cumpărături dintr-un impuls de moment, dar şi multe după luni de zile de research. Mi se întâmplă de multe ori să-mi doresc foarte foarte tare un produs şi să tot amân să-l iau, dar până la urmă clar o fac. Spre exemplu, că tot am făcut recent review la balsamul de curăţare de la Emma Hardie, cred c-a stat pe lista mea de dorinţe mai bine de-un an. De ce?! Nu ştiu nici eu. Mi-l doream, bani aveam să mi-l iau...
5. Care este cel mai rău obicei de beauty?
Saltul (ucigaş) peste demachiere. Mi se pare cel mai important pas în rutina de îngrijire a tenului şi mereu am fost o feroce susţinătoare a acestuia. Anul ăsta, care a fost un an nebun pentru mine (în sensul bun), mi s-a întâmplat de ceva ori să sar peste pasul asta. Chiar vinerea asta ultima dată. Evident că dimineaţa m-am trezit cu regrete profunde...
6. Numeşte un lucru nelegat de frumuseţe pe care-l amâni mereu.
Păi...cam tot. Nu sunt un bun exemplu în sensul ăsta. Haideţi să vă dau un exemplu scurt. Acum trei ani, în luna iulie m-am mutat la casa mea. Încă de atunci, uşa care dă din cameră către balcon era lăsată. Atât de tare este lăsată, încât aproape ca poţi băga mâna pe-acolo. Geamurile care dau din balcon afară nu sunt de termopan, aşa că intră destul frig. Iar frigul din balcon intră în cameră prin uşa lăsată. Fiind uşă de termopan, tot ceea ce trebuie să fac este să chem un nene să mi-o ridice cu un instrument din ăla special. În fiecare toamnă spun lasăăă, că anul ăsta nu mai îngheţ eu de frig. Asta e a patra iarnă în casa asta. Încă nu mi-am ridicat uşa...
7. Când te pregăteşti de ieşit, laşi aranjarea pe ultima sută de metri? 
Nu-mi place nici să întârzii, dar nici să mă grăbesc cu pregătirea. Nu suport să fiu zorită de cineva sau ceva. Îmi creează o stare de disconfort incredibilă. Aşa că mă asigur că am destul timp la dispoziţie să mă desfăşor. De obicei, încep să mă pregătesc cam cu o oră înainte de-a pleca din casă. Dacă dintr-un motiv sau altul, nu am timp să mă pregătesc aşa cum ştiu eu (ca toată lumea, am tabieturile mele), mă enervez extrem de tare şi-mi pierd cheful de orice. 
8. Poţi să faci limitări de shopping (project pan). 
Nu prea fac limitări de shopping decât daca sunt forţată, spre exemplu că stau prost cu banii. Sau dacă ştiu că urmează să plec în vacanţă unde voi face shopping masiv. În rest, îmi place să-mi cumpăr câte ceva cel puţin o dată pe săptămână, iar hainele sunt marea mea slabiciune. Mai ales acum de când am slăbit foarte mult, îmi vine să-mi cumpăr saci cu haine!
9. Cât de organizate sunt colecţiile tale de machiaj si oje?
Păi sunt destul de organizate. Uneori mă mir şi eu cum de sunt aşa de organizate, ţinând cont că nu sunt cea mai ordonată persoană din lume. Machiajele mi le ţin într-un dulap, în baie. Fiecare sertar cuprinde câte o categorie: în primul îmi ţin fondurile de ten/bbcream-uri/primere/pudre/anticearcănele, în al doilea fardurile de pleoape/gel eyelinere-ele/, în al treilea fardurile de obraz/fardurile bronzante/iluminatoarele, în al patrulea rujurile/gloss-urile şi mai sunt încă două sertare în care ţin prostii gen ambalaje goale, cleştişorul de ondulat genele, beţişoare de urechi etc. Creioanele dermatografe, rimelurile, creioanele de buze şi tuşurile mi le ţin separat pe dulap, într-o vază.Ojele mi le ţin într-un coş de rafie cu capac, foarte drăguţ, care stă în baie pe maşina de spălat. Dacă vreţi să vă arăt colecţia mea de machiaje şi cum sunt organizate, lăsaţi-mi în comentarii şi poate mă urnesc. 
Acestea fiind spuse, le invit pe colegele mele bloggeriţe să preia această leapşă. Iar voi restul, sunteţi invitate să răspundeţi în comentarii: sunteţi sau nu sunteţi delăsătoare?