20 octombrie, 2013

Oja săptămânii


Iar am rămas în urmă cu postările și răspunsul la comentarii. Din luna iulie mă tot chinui să mă urnesc cu blogul și văd că nu prea-mi iese.

Am avut o săptămână foarte grea și obositoare. Cred c-a fost cea mai stresantă și obositoare săptămână de anul acesta. Și colac peste pupăză, vineri am fost la ziua unui amic, m-am afumat nițel și mi-am scăpat telefonul în budă. Evident că s-a dus naibii și acum nu mai merge. Trebuia să mă văd cu prietenul meu vineri noaptea și nu a putut da nicicum de mine și imaginați-vă cam ce-a ieșit...Mi-am băgat cartela în blackberry-ul de serviciu care nu vreți să știți cât de jaf e. Nu am instagram pe el, nu am acces la facebook decât foarte greu și îmi vine să dau cu el de toți pereții. Sper ca săptămâna viitoare să rezolv cumva și aspectul ăsta că parcă mă simt legată de mâini și de picioare. 
În altă ordine de idei, v-am arătat în postarea anterioară că mi-am cumpărat trei oje de la Flormar. Azi mi-am pictat unghiile cu una dintre ele - numărul 423. O nuanță de bleu care-mi lipsea din colecție și care-mi place la nebunie! Nu sunt mare amatoare de culori din astea mai deosebite, dar oja asta mi-a intrat la suflet imediat ce-am aplicat-o. Abia aștept să mă dau cu ea și pe unghiile de la picioare, că am impresia că se va vedea și mai frumos decât la mâini. Mai jos vă las poze cu ea pe unghii, atât fără blitz, cât și cu. 
 
 
 
 
 
Acestea fiind spuse, sper că vă place nuanța acestei oje și-o s-o aveți în vedere. Vă doresc o săptămână liniștită!