28 octombrie, 2013

Preferatele lunii octombrie



Aproape a trecut și luna octombrie și vă spun sincer că abia așteptam să se termine.
A fost cea mai dificilă  și aglomerată lună din acest an și previziunile astrologice s-au cam adeverit în cazul meu. Sper că nu și în cazul vostru. Oricum ar fi, am avut câteva produse mai noi sau mai vechi care mi-au plăcut foarte mult luna aceasta și bineînțeles că nu se putea să nu vi le arăt și vouă.
Gel de duș Dove cu unt de shea si vanilie - când am fost în vacanță la prietena mea în Anglia, folosea un gel de duș de la Dove. Eu nu mai folosisem de mulți ani și l-am încercat pe-al ei. Atât de mult mi-a plăcut, încât mi-am cumpărat și eu unul. Îmi place că lasă pielea foarte moale și hidratată și, după ce-l folosesc, nu mai simt nevoia să mă dau și cu cremă de corp.
Șampon uscat Batiste Original - acest produs este salvatorul meu și cred c-o să-l cumpăr mereu. E enervant că lasă urme albe pe păr, dar dacă îl aplic seara și-l las peste noapte, dimineața e de ajuns să periez calumea părul și urmele dispar. Din acest motiv, evit să-l folosesc dimineața înainte de-a ieși din casă. Face o treabă minunată și pot să mai stau câteva zile bune fără să fie nevoie să mă spăl cu un șampon tradițional. Și oferă părului și foarte mult volum. Dintre toate variantele încercate de mine până acum, cea Original este preferata mea.
Unt de cacao de corp cu vitamina E Palmer's - de curând, am reînceput să fiu foarte atentă la aplicarea cremei de corp. Am cam tras chiulul în ultimul timp, dar acum am grijă ca cel puțin de 4-5 ori pe săptămână să fac și acest pas imediat ce ies din duș. Crema mea preferată este de departe cea de la Palmer's și mai am puțin și-o termin. Nu sunt încă hotărâtă dacă s-o cumpăr din nou sau să încerc un ulei de corp tot de la acest brand.
BB Cream anti-ageing Garnier - am primit toate cele trei variante de BB Cream-uri pe care Garnier le-a scos până acum și m-am decis s-o încerc prima dată pe aceasta anti-îmbătrânire. M-a fermecat din prima. Nu este cea mai bună dintre toate cele încercate de mine, dar este clar în top. Am primit chiar și complimente atunci când o purtam. Pentru că este destul de densă, trebuie avut grijă la aplicare, pentru că dacă folosesc prea mult odată, se vede urât. O să-i fac review cât de curând. Sper...
Derma E Evenly Radiant Overnight Peel - sunt foarte impresionată de acest exfoliant. Îl folosesc o dată la două seri și îmi plac rezultatele. Nu pot să-i fac deocamdată un review detaliat, pentru că nu l-am folosit îndeajuns, dar până în acest moment sunt foarte foarte mulțumită de el. L-am cumpărat de pe iherb și-l puteți găsi aici.
La Roche-Posay Hydreane Legere - foarte mulțumită sunt de această cremă de față. Este perfectă ca bază de machiaj și nu-mi îngrașă deloc tenul. Pare că se potrivește cu absolut toate fondurile de ten pe care le folosesc. O aplic doar ziua, în fiecare dimineață. Momentan am făcut pauză la ea, pentru că acum încerc o altă cremă de față, dar voi reveni cu părerile mele despre ea într-o postare separată.
Charles Worthington Intense Rescue Melting Balm - am mai menționat această mască de păr, dar trebui s-o fac din nou. Chiar acum o am în păr și-mi place la nebunie ce rezultate am atunci când o folosesc. Voi fi distrusă când o voi termina, dar sper să nu stau prea mult fără ea. Review aici.
Luna aceasta am fost absolut îndrăgostită de două rujuri pe care le-am tot alternat: Chanel Randez-Vous și Rimmel Noting Hill Nude. Deși ultimul dintre ele mă așteptam să fie o cu totul altă nuanță, nu-mi pare deloc rău că nu e așa cum credeam eu. Îmi plac amândouă foarte mult, poate cel de la Chanel un pic mai mult, pentru că este ceva mai hidratant și ține mai mult pe buze.
 
Fard de obraz cremă Chanel Affinite - de când l-am cumpărat, nu am mai folosit nimic altceva. Deși pare o culoare foarte intensă în cutie, este cea mai naturală culoare care poate exista. Îl aplic cu pensula stipple de la Real Techniques și arată de parcă ar face parte din mine, nu ca și cum aș fi aplicat un produs de make-up.
MAC Satin Taupe - luna asta am revenit la fardul meu preferat și dacă o să continui în ritmul ăsta, cred că în curând va trebui să cumpăr unul nou. Review aici
Tot o iubire mai veche este și fluidline-ul Blacktrack de la MAC. Îl folosesc aproape zilnic și în luna octombrie am început unul nou-nouț. 
Foarte plăcut m-au impresionat și pensulele EcoTools, recent cumpărate de pe iherb. Preferata mea este cea pentru blush, pe care-o găsesc perfectă pentru contur pentru că e turtită în părți. 
La începutul acestei luni mi-am cumpărat și o pereche nouă de ochelari de soare, marca Police. Niciodată nu mi-au plăcut ochelarii aviator, dar de aceștia m-am îndrăgostit iremediabil și ținând cont cât de însorit este afară, îi port aproape zilnic. 
Tot luna aceasta, am descoperit la recomandarea unei colege, și-un serial care m-a cucerit și nu m-am lăsat până nu am ajuns la zi cu toate episoadele. Eu sunt înnebunită după serialele/filmele englezești de epocă, mai ales cele făcute de BBC. Așa că dacă și vouă vă plac acest gen de filme, vă recomand The Paradise, serial făcut dupa cartea lui Emile Zola. Un alt serial preferat de-al meu este și Downton Abbey
Luna aceasta am avut și-o dezamăgire. Este vorba deste anticearcănul Wake Me Up de la Rimmel. Nu m-am înțeles nici cu fondul de ten, iar acum și anticearcănul m-a dezamăgit, așa că l-am dat unei colege care sper că-l va aprecia mai mult decât am făcut-o eu. Pe scurt, mi se strânge în riduri și-mi usucă excesiv zona de sub ochi. 
Vă doresc un noiembrie cu mult mai bun decât ce-a fost octombrie!