29 octombrie, 2013

Oja săptămânii


Vă arătam în această postare că mi-am cumpărat recent de pe iherb un set de mini-oje de la E.L.F.
Setul se numește Nice & Natural Nail Polish și conține trei nuanțe de nude, care mie-mi plac foarte mult, mai ales atunci când nu sunt foarte hotărâtă cu ce culoare să-mi pictez unghiile. 

Sunt primele mele oje marca E.L.F și vă pot spune că nu sunt cele mai bune oje din lume, dar nu sunt nici foarte rele. Sunt necesare două straturi, pentru că primul se aplică neuniform. Nici al doilea nu e foarte uniform, însă l-am corectat cu top coat-ul pentru uscare rapidă de la Revlon. Am observat însă că la majoritatea ojelor în nuanțe nude se întâmplă acest lucru. Puteți găsi acest set aici, la prețul de doar 3 dolari. 
Astăzi o să v-o arăt pe prima dintre ele, în nuanța Nude, urmând ca săptămânile următoare să vi le arăt și pe celelalte două. 
 
 
 
După cum puteți observa din pozele de mai sus (ultima este făcută cu blitz), culoarea acestei oje este aproape identică cu cea a pielii. Dacă mă uit la mâini de la o distanță de vreo 20-30 centimetri, parcă nici n-aș avea unghii. Cred că e o ojă foarte potrivită și pentru fel de fel de modele; chiar am unele în cap. Dar eu sunt total nepricepută la așa ceva, așa că las alte doamne să fie creative.