03 octombrie, 2013

Începe din nou Şcoala de Beauty Blogging by L'Oreal Paris

  
După cum o parte dintre voi ştiţi deja, anul trecut m-am numărat printre cele cinci câştigătoare ale Şcolii de Beauty Blogging by L'Oreal.
A fost o experienţă interesarantă pentru mine, din care am tras multe învăţăminte şi, în urma căreia, au apărut multe noi oportunităţi la care poate nici nu mă gândeam. Cel mai mare câştig a fost pentru mine faptul că mi-am refăcut complet design-ul blogului. A fost foarte multă muncă atât din partea mea, cât şi a agenţiei cu care-am lucrat, însă consider c-a meritat efortul. Şi sper că şi voi consideraţi la fel. Asta dacă vă mai amintiţi cum arăta blogul înainte de această schimbare.
Aşadar, sfatul meu pentru voi dragele mele colege este să nu rataţi această ocazie, că merită! Mai ales că premiile sunt cu mult mai atractive, comparativ cu cele de anul trecut. Dacă doriţi să vă înscrieţi, o puteţi face în perioada 3 – 10 octombrie 2013 pe pagina de Facebook L'Oreal Paris Romania aici. Se pot înscrie toţi bloggerii care abordează și teme de beauty, pe un blog activ de cel puțin 4 luni, iar premiul cel mare va consta într-un weekend la Paris pentru două persoane și un redesign profesionist al blogului. 
Pentru înscriere este nevoie de realizarea unui articol pe o temă la alegere din cele două propuse de către L’Oreal Paris: Make-up&Fashion și Încrederea ca definiție a frumuseții. De asemenea, bloggerii vor proba interesul pentru segmentul beauty prin trei link-uri către alte articole de gen, pe care le-au scris anterior startului campaniei.
Ediţia a doua a campaniei Școala de Beauty Blogging by L’Oreal Paris îsi va desemna cei trei câștigători la jumătatea lunii noiembrie. Mai multe detalii despre ediția din acest an sunt disponibile pe pagina oficială de Facebook a L’Oreal Paris Romania.

Mai jos vă las etapele Şcolii de Beauty Blogging: 

1. 3- 10 octombrie – înscriere în aplicația de Facebook – link către aplicație, prin semnalarea unui articol pe o temă la alegere din cele două propuse de către organizator (Make-up&Fashion și Încrederea ca definiție a frumuseții) și prin indicarea a trei articole pe teme de beauty, scrise anterior startului campaniei;
2. 13 octombrie – anunțarea celor 20 de semifinaliști;
3. 14 – 20 octombrie – cei 20 de semifinaliști vor avea de dezvoltat un articol pe o temă anunțată de către organizator;
4. 23 octombrie – anunțarea celor 10 finaliști;
5. 28 octombrie – 11  noiembrie – cei 10 finaliști vor avea de dezvoltat patru teme diferite: două review-uri ale produselor L’Oréal Paris și două teme propuse de juriu;
6.15 noiembrie – anunțarea celor trei câștigători.
Juriul este format din bloggerii Cristina Bazavan (bazavan.ro), Cristian Simonca (bloguluotrava.ro) și jurnalistul de beauty Alice Bursuc. Anul trecut s-au înscris 45 de bloggeri, dar sunt convinsă că anul ăsta vor fi mult mai mulţi, pentru că au apărut foarte multe bloguri noi care abordează subiecte legate de beauty. A fost mult de muncă, dar din punctul meu de vedere, a meritat efortul. Dacă vreţi sa fiţi una dintre cele trei câştigătoare, intraţi ACUM AICI! :)  Multă baftă!