02 octombrie, 2013

Relaxare de sâmbătă

 
Sâmbăta este ziua mea preferată din săptămână și cred că nu greșesc când spun că este ziua preferată a multora dintre noi.
De obicei, sâmbăta am cam același program. Mă trezesc pe la prânz, îmi fac exercițiile, fac un duș și pe urmă mă duc la piață. Îmi place la nebunie să fac piața! Mai ales că peste drum de mine am o piață tare bună, unde pierd o grămadă de timp. După ce fac piața, mănânc ceva și fie lucrez la blog, fie mă bag la filme până seara. 
Sâmbăta asta am ales însă să fac altceva. Am ales să mă relaxez mai mult decât o fac de obicei. Pentru fiecare dintre noi relaxarea poate însemna altceva, dar eu am ales să-mi petrec dimineața la un salon să mă răsfăț cu o manichiură, pedichiură și un coafat drăguț. Urma ca după-amiaza să mă văd cu prietenul meu după vreo 3 zile în care nu ne văzuserăm, if you know what I mean :D 
Așa că m-am trezit destul de devreme și-am mers la un salon aproape de centru, La Mignone. Salonul La Mignonne este de 7 ani în lumea frumuseții din București. Pe strada Romulus 35, între Piața Unirii și Hala Traian, într-un cartier de case din perioada interbelică, găsești o atmosfera intimă, familiară, cu servicii personalizate, bazate pe calitate. Salonul este modern și informează cu privire la cele mai noi servicii și tehnologii din domeniu, și în același timp are un aer clasic, ușor retro. De asemenea, oferă serviciile obișnuite de hair styling, cosmetică, manichiură, masaj, dar oferă și o gamă largă de tratamente dermato-cosmetice dintre cele mai noi (foto-regenerare, mezoterapie, epilare  SPL, tratamente cu radio-frecvență, terapie LED, criosaună).

Pentru că nu aveam foarte mult timp la dispoziție, eu am ales să-mi fac manichiura și pedichiura și să-mi aranjez părul. Nu mai fusese de o groază de timp la salon să-mi fac manichiura și pedichiura și sinceră să fiu, pedichiura mea arăta cam horror. Urăsc să-mi fac unghiile de la picioare. De obicei, le dau cu ojă o dată la două săptămâni și nu-mi bat capul prea mult. La salonul La Mignone am avut parte de un adevărat răsfăț. Atât de confortabil m-am simțit, că la un moment dat am și ațipit. Pentru unghiile de la picioare, am ales o ojă roșie, iar la mâini mi-am făcut o manichiură french. Eu nu mă pricep deloc să-mi fac acest gen de manichiură, dar doamna Gina a făcut o treabă grozavă! 

 
 
Mi-a plăcut foarte mult cum a lucrat doamna Gina, cu multă multă atenție și la fel de multă răbdare. După vreo oră de răsfăț, am mers în altă cameră a salonului, unde urma să-mi coafez părul. Știu că buclele nu sunt punctul meu forte, dar tot îmi plac mult de tot și-mi mai fac din când în când. Însă de câte ori le fac eu, nu mă țin mai mult de câteva ore. 
Costa, hairstylist-ul care m-a coafat este un tip foarte foarte priceput în acest domeniu şi cu multă experienţă în spate. A participat la o groază de seminarii şi vreau neapărat să menţionez aici câteva dintre ele: Visagism - Academia L`Oreal, Tunsoare emoţională - Academia Raffel Pages, Cocuri - Academia Raffel Pages, Tunsoare Bărbaţi - Wella, Tunsoare şi Culoare - Academia Kleral şi Coafat cu aparatură electrică – Keune. Pe Costa îl găsiţi pe pagina lui de Facebook şi acolo puteţi vedea mai mult din munca lui.

De asemenea, Costa are şi o ofertă mai mult decât atractivă: un abonament care presupune să plateşti 190 lei şi de banii ăştia, timp de o lună, te speli şi coafezi de câte ori vrea muşchiul tău. Vă las mai jos câteva poze cu operaţiunea de sâmbătă.
 
 
 
Sper că aţi observat şi culoarea părului :D Dar v-am zis că despre asta voi scrie într-o altă postare. Oricum, nu e culoarea finală. Pe aia o veţi vedea sper pe la finele acestui an. 
Revenind la ziua de sâmbătă, mi-ar plăcea să am parte de aşa ceva măcar o dată pe lună. Vreau să includ şi-un masaj ca relaxarea să fie totală şi cine stie... Dar, o să încerc ca de-acum să-mi rezerv pentru răsfăţ dimineaţa de sâmbătă şi cred că toate femeile din lumea asta merită aşa ceva!