08 septembrie, 2013

Cele mai folosite lucruri din vara asta



Am făcut și anul trecut această leapșă - o găsiți aici - și m-am gândit să continui tradiția și anul ăsta.
Acum că vara s-a terminat, zic să tragem linie, nu? 

Cea mai purtată ojă

Cu siguranță a fost Haute as Hello de la ESSIE. Am purtat oja asta în disperare! Am cumpărat-o prin decembrie și abia așteptam să vină căldura s-o folosesc. Îmi place la nebunie nuanța și calitatea este de nota 10! 
Cele mai folosite produse de îngrijire a părului
Cele două produse pe care le folosesc constant din luna martie, produse pe care cu siguranță le veți regăsi și în postarea cu preferatele anului 2013, sunt șamponul și balsamul Tresemme Platinum Strenght. Puteți citi review aici. Aș mai adăuga si Moroccan Oil de care nu mă despart! 
Cea mai purtată geantă
Deși nu pot spune c-am purtat-o de la începutul verii, geanta pe care mi-am cumpărat-o de la Zara este cu siguranță cea mai purtată. De când o am, o singură zi am purtat altceva. Chiar dacă nu e cea mai potrivită geantă pentru vară, pur și simplu o ador!
Cea mai purtată pereche de încălțăminte
Atâtea perechi de sandale mi-am cumpărat anul ăsta, încât nici nu le mai știu numărul. Cu toate astea, cea mai purtată pereche a fost fix aceeași ca cea de anul trecut: o pereche de sandale wedges cu talpă de lemn de la Zara. Cred că și la vara viitoare aceste sandale vor fi la fel de iubite!

Cel mai purtat obiect de îmbrăcăminte
Cumpărată în luna martie, fusta tube de la River Island e de departe obiectul meu preferat de îmbrăcăminte. Și pentru asta, în iulie mi-am mai cumpărat una același model, dar pe roșu. Merge purtată și în combinații mai elegante, dar am purtat-o și cu teniși albi și în combinații sport. Cred că și la iarnă o voi purta cu același drag.
Cel mai purtat accesoriu
Este ceasul meu Seiko, fără de care nu concep să ies din casă. A fost al surorii mele și este unul din puținele lucruri care mi-au mai rămas de la ea. În afară de valoarea sentimentală inestimabilă, îmi place și modelul și mai ales că este automat și nu trebuie să-mi bat capul cu baterii și alte cele.

Cel mai folosit fond de ten
Am purtat cel mai mult un BB Cream, de fapt. Este vorba despre Bioderma Sensibio AR BB Cream. Puteți citi aici părerea mea despre el. Dacă stau și mă gândesc bine, cred că Nearly Naked de la Revlon este pe picior de egalitate cu acest BB Cream. 
 

Cel mai folosit fard de obraz/bronzer

Fardul de obraz pe care mi s-a pus grav pata anul acesta este Springsheen de la MAC. Îl folosesc în disperare! În 90% din dățile când mă machiez, după el întind mâna. Ca bronzer, cel mai folosit a fost cel de la Physician's Formula. Nu este cel mai minunat bronzer din lume, dar e destul de ok. De vreo săptămână, am revenit la bronzerul pe care-l foloseam înainte, unul de la No7. La acest capitol nu pot spune că mi-am găsit produsul preferat care să fie văleleu și vai de mine. Îmi doresc foarte mult Laguna de la Nars și, cine știe, poate într-o zi mă voi îndura să dau banii pe el. 
 

Cel mai folosit produs pentru buze

A fost combinația dintre Morange de la MAC și Precious de la Revlon, despre care v-am povestit aici. Acum profit că mai e doar puțin și se schimbă sezonul și n-o să se mai potrivească acestă combinație și-o folosesc din plin. Cu toate acestea, abiaaaaa aștept să folosesc Rebel de la MAC, pe care l-am primit cadou în martie și de care n-am apucat să mă bucur așa cum se cuvine. 

Cel mai folosit rimel

Am avut două rimeluri pe care le-am folosit foarte mult și care-mi plac amândouă. Este vorba despre Masterpiece Max - review aici - și False Lash Effect - review aici -, ambele de la Max Factor. Am ajuns la concluzia că reimelurile mele preferate sunt cele de la Max Factor. N-am folosit niciunul care să nu-mi placă. Următorul pe care-l voi cumpăra este tot unul de la Max Factor. 
 

Cel mai purtat fard de pleoape

Nici aici nu m-am putut opri doar la unul, pentru că cel mai mult am folosit o combinație între două farduri de la MAC: All That Glitters și Swiss Chocolate. Este clar combinația mea preferată și cu puțin creion dermatograf Teddy de la MAC, rezultatul este exact pe gustul meu. 

Cel mai purtat parfum

Nu se putea să fie altul decât cel de la Michael Kors. Este parfumul MEU de aproape trei ani de zile și nimic nu-l poate egala. 
Mi-aș dori tare mult ca și alte bloggerițe să preia această leapșă, mai ales că anul trecut a avut destul de mare succes. Acestea fiind spuse, vă urez să aveți o săptămână ușoară!