16 septembrie, 2013

Mască de păr Intense Rescue Melting Balm de la Charles Worthington


Da, știu, sunt o neserioasă! Cred că orice blogger a trecut cel puțin o dată prin ceea ce trec eu acum.
Gândul ăla nenorocit, drăcușorul ăla care-ți șoptește fără oprire să renunți. Recunosc că drăcușorul ăsta al meu are o mare putere de convingere, dar a apărut și îngerașul care-mi șoptește să nu renunț. Și îngerașul ăsta a început să devină din ce în ce mai puternic! Dar încă nu l-a învins pe drăcușor. Iar eu aștept cu nerăbdare să se întâmple asta. 

Probabil spuneți c-am înnebunit. Orice e posibil...dar așa de tare ce-mi venea să las blogul baltă, ceea ce-am și făcut pentru vreo săptămână. Cele care mă citiți de mult timp probabil că știți deja că obișnuiam să scriu de cel puțin trei ori pe săptămână. Cel puțin! Viața mea a luat însă o turnură neașteptată (e de bine, nu vă panicați! :))) care nu-mi lasă timp și nici concentrarea necesară să mă ocup de blog așa cum se cuvine. Dar, am pus la punct o strategie care sper să mă ajute pe termen lung să fiu cât mai eficientă cu putință. Vă rog doar să aveți puțină răbdare cu mine!
Acestea fiind spuse, de o săptămână am în cap să vă povestesc despre masca de păr Intense Rescue Melting Balm de la Charles Worthington. Da, este vorba din nou despre un produs care nu se găsește în România. Nu mă înjurați pentru asta! Eu cred că dacă-ți dorești cu adevărat un anumit produs, faci pe dracu-n patru să faci rost de el. Iar pentru asta, există ebay, nu?! Iar eu vreau să vă fac astăzi să vă doriți acest produs! 
Eu aveam această mască de păr pe wishlist cu vreun an înainte de-a o cumpăra. Am achiziționat-o de la Boots din Anglia și-a costat 16,99 lire pentru 100 ml. Este o mască de păr care promite hrănirea părului în profunzime, fiind destinată părului uscat. 
Eu o folosesc o dată pe săptămână sau chiar o dată la două săptămâni. Se aplică înainte de spălare și se lasă să acționeze cel puțin 20 de minute. Iau cam o lingură de produs (arată aproximativ ca uleiul de cocos), frec între palme până se transformă în ulei și aplic începând cu scalpul, masez bine și apoi ung toată lungimea firului de păr. Las să acționeze de la o oră până chiar jumătate de zi, în funcție de timpul pe care-l am la dispoziție. Apoi, spăl părul normal. E același principiu ca măștile făcute în casă. 
În afară de mirosul absolut senzațional, care rămâne zile bune în păr (dacă n-aș fi fost fumătoare, cred că ar fi rămas chiar o săptămână), efectele pe care le are sunt de nota 10! Hidratează scalpul (aviz celor care aveți probleme cu mătreața!) și lasă părul hidratat și foarte foarte moale și ușor de pieptănat. Atunci când aplic această mască, nu mai simt nevoia să aplic și balsam la spălare. Aplic bineînțeles balsam leave-in, fără de care nu concep să trăiesc. 
Efectele sunt destul de comparabile cu cele ale măștii cu ulei de cocos, însă pentru mine, funcționează ceva mai bine. Pe o scară de 1 la 10, măștii cu ulei de cocos i-aș da un 7, iar acesteia 10. E un produs scump, așa că dacă nu sunteți dispuse totuși să investiți în așa ceva, și masca de cocos e foarte bună. În afară de uleiul de cocos, mai conține încă vreo câteva uleiuri și unturi (unt de shea, ulei de migdale dulci, ulei de avocado, ulei de măsline), de unde cred că vine și eficiența lui ceva mai mare decât a uleiului de cocos simplu. 
Așadar, dacă vă doriți o mască de păr eficientă și aveți de unde s-o cumpărați, vă sfătuiesc s-o încercați și vă promit că nu veți regreta!