23 august, 2013

MAC Morange + Revlon Precious= LOVE


Cel mai iubit ruj din această vară este cu siguranță Morange de la MAC din gama Amplified.
Nu credeam c-o să ajung să port asemenea nuanță de portocaliu, dar cred că folosesc acest ruj de cel puțin trei ori pe săptămână. Pentru că este o culoare foarte puternică, o potolesc puțin cu un balm stain de la Revlon, în nuanța Precious. În zilele când mă simt foarte curajoasă, îl folosesc însă și singur. 
Îmi place foarte tare să-l folosesc în combinație cu fardul de obraz Gina de la Nars și cu un machiaj al ochilor fie în nuanțe de maro, fie doar o linie simplă de tuș negru. Astăzi s-a nimerit că m-am machiat cu combinația mea preferată: fardurile All That Glitters și Swiss Chocolate și creionul Teddy, toate de la MAC. Pe obraz însă nu am aplicat Gina, ci Springsheen...tot de la MAC. Se vede cât iubesc produsele MAC, nu? :)) (Sprâncenele mi le-am făcut tot cu un produs de la MAC, creionul Lingering). Nu a fost intenționat, însă așa s-a nimerit. 
Azi nu m-am dat cu Morange, ci cu un alt ruj de la Revlon. Trebuia să plec în Vamă în seara asta, dar pentru că nu am găsit cazare, am venit acasă cu coada între picioare. Așa că în lipsă de ocupație, m-am gândit să scriu o postare pe blog. Așa că pac-pac m-am dat cu rujul și m-am pus pe făcut poze. Așa că machiajul pe care-l port este pe fața mea de aproximativ 12 ore. A rezistat bine, așa că nu arată ca după bătălie. 
Ceea ce vă mai pot spune despre acest ruj este că e foarte rezistent. Ține lejer aproape toată perioada cât stau la birou. Bineînțeles că se mai duce, dar rămâne o nuanță foarte frumoasă. Ca în cazul majorității rujurilor rezistente, usucă puțin buzele. Dar pe parcursul zilei, am grijă ca din când în când să aplic un balsam. 
 
Ați purta așa o nuanță pe buze?