21 august, 2013

Mască exfoliantă de la REN



Acum câteva zile am împărtăşit cu voi rutina mea zilnică de îngrijire a tenului.
Vă arătam acolo toate produsele pe care le folosesc în acest moment şi destul de multe persoane s-au arătat interesate de masca exfoliantă de la REN. Şi aşa cum v-am promis, o să vă vorbesc mai pe larg despre ea. Şi vestea bună este c-am descoperit de unde se poate cumpăra în România, dar despre asta o să vă spun la finalul postării.
Aşadar, F10 Smooth and Renew Mask este o mască de faţă exfoliantă şi detoxifiantă. Atunci când am cumpărat-o, mi-a fost foarte greu să mă decid întrucât citisem despre toate măştile marca REN că sunt extraordinar de bune. Ceea ce m-a făcut însă să mă opresc la aceasta a fost preţul, fiind cea mai ieftină dintre măştile lor. 
 
Cred că din tot ce mi-am cumpărat din Anglia, şi mi-am cumpărat destule, de masca asta am fost cea mai curioasă. Citisem atât de multe review-uri despre ea şi-o văzusem atât de des pomenită pe Youtube, că eram 99% sigură că n-o să mă dezamăgească. Şi chiar nu a făcut-o. 
Masca este ambalată într-un tub sub presiune şi produsul în sine se află într-un fel de punguţă în interiorul acestui tub. Eu n-am mai văzut acest tip de ambalaj până acum. Pe măsură ce produsul se consumă, punguţa se goleşte şi se strânge. O altă ciudăţenie este produsul în sine. Are o consistenţă ca de gem: şi culoarea şi mirosul sunt fix ca de gem! Este foarte foarte lipicioasă şi în momentul când o atingi la câteva minute după ce-ai aplicat-o, se întindeeee.
Conform instrucţiunilor, produsul se aplică o dată-de două ori pe săptămână, în strat gros şi se lasă să acţioneze 10 minute, după care se clăteşte. Eu îl aplic doar o dată pe săptămână şi îl las vreo 20-30 de minute. Când am început s-o folosesc, lăsam masca exact atât cât era specificat pe ambalaj, dar am citit pe câteva forumuri c-ar fi mai eficientă dacă se lasă un timp mai îndelungat. Aşa c-am încercat şi varianta asta şi cred că într-adevăr funcţionează mai bine aşa. Ideea e că după ce masca a fost lăsată să acţioneze, se masează uşor şi apoi se clăteşte cu ajutorul unui prosopel (care vine împreună cu masca ) înmuiat în apă caldă. Fiind atât de lipicioasă, este destul de dificil de înlăturat.
N-am folosit masca de zeci de ori, dar efectele sale benefice au apărut foarte repede. Pentru mine nici mult-lăudatele BHA şi AHA de la Paula's Choice nu avut efectele pe care masca asta le are asupra tenului meu. BHA-ul a fost o mare dezamăgire pentru mine, AHA-ul mi-a plăcut, dar ştiam că se poate mai bine de atât.
Pe scurt, ce lucru aşa minunat a făcut masca asta pentru tenul meu de baborniţă?! Păi, în afară de faptul că după ce o folosesc tenul îmi rămâne luminos, fin etc ca după un exfoliant, m-a scăpat de punctele negre aproape în totalitate! Credeţi-mă că nici nu credeam că e posibil aşa ceva. Mă uit şi acum în oglindă la nasul meu şi nu-mi vine să cred ceea ce văd! Eram aşa de obişnuită cu punctele negre, că nici nu le mai băgam în seamă şi chiar nici nu mă mai deranjau. 
Foarte important de menţionat este că această mască este dedicată tenului sensibil. Dacă vreţi ceva mai hardcore, REN mai are o mască exfoliantă, ceva mai concentrată decât aceasta. Ca o soră mai mare :) Se numeşte Glycolactic Radiance Renewal Mask. În momentul de faţă, sunt nehotărâtă dacă să cumpăr din nou F10 sau s-o încerc şi pe aceasta. Tind totuşi către a doua variantă. 
Foarte multe fete mi-au scris sau întrebat în comentarii unde se găseşte masca aceasta. Aşa cum vă spuneam, eu am cumpărat-o din Anglia, dar am găsit un site din România care o comercializează *wink-wink*: magazinul Skinmagia -link. Din câte ştiu, este magazinul Danei Sota. Ca să vă faceţi o idee de diferenţa de preţuri, eu am dat pe ea 20 de lire şi pe site-ul românesc este 140 lei. 
Dacă aveţi întrebări despre acest produs, vă rog să mi le lăsaţi în comentarii că tare rău mi-ar părea să fi omis ceva. Pentru mine, F10 Smooth and Renew Mask este highlight-ul acestui an. Sunt destule produse de faţă care-mi plac foarte mult, dar acesta m-a impresionat de-a dreptul. Dacă decideţi s-o cumpăraţi, sper din suflet să o iubiţi la fel de mult pe cât o iubesc eu. 
Am lăsat pe final şi un lucru negativ. Ştiţi că este imposibil ca eu să nu găsesc şi un aspect negativ la un produs, oricât de mult mi-ar plăcea, pentru că sunt o cârcotaşă. Nu ştiu dacă e numai în capul meu tocmai pentru că-mi place atât de mult, dar mi se pare că sărăcia se consumă cam repede. Parcă punga aia din interiorul tubului se strânge văzând cu ochii şi eu ma panichez de-a dreptul. O să vă ţin la curent cu acest aspect şi vă anunţ atunci când o termin. Sper ca asta să se întâmple cât mai târziu posibil. 
Mamă, cât am putut să scriu despre o mască....dar merită!!!