27 august, 2013

Fun Beauty TAG


În această minunată seară de toamnă (?!), v-am pregătit o leapșă, pe care-am primit-o de la Rozica.
Roziii, ai lăv iu veri veri maci! Sunt într-o mare criză de timp și de inspirație apropo de blog, așa că leapșa asta a picat la marele fix! 
1. Mergi la întâlnire și ai la dispoziție doar cinci minute pentru a te machia. Ce produse folosești în acest caz?
Păi eu de fel sunt foarte rapidă. La rimel n-aș renunța niciodată! Dar mai întâi, mi-aș pune crema de ochi și cea cu SPF. Apoi fond de ten și rimel, nu înainte de a-mi ondula genele cu un cleștișor. Puțin bronzer și-am ieșit pe ușă. Cred c-aș avea timp să-mi fac chiar și sprâncenele. Pudra și rujul cred că sunt produsele de machiaj la care-aș renunța lejer. Ah și fardurile de ochi!
2. Alege un trend: ochi de pisică, un blush roz super hot sau gene false sub formă de pene!
Gene false sub formă de pene n-aș purta decât bătută, blush-urile roz nu sunt chiar preferatele mele în momentul ăsta, așa c-aș alege ochi de pisică. 
3. Dacă ar trebui să renunți la toate produsele de machiaj pentru două luni sau ar trebui să renunți la toate produsele tale de îngrijire a tenului pentru o săptămână, ce ai alege?
La machiaje, fără niciun dubiu! Am văzut ce înseamnă să renunț la cele de îngrijire chiar și pentru o zi, nu pentru o săptămână! Ravagii! Ravagii, vă zic! Chiar weekend-ul trecut am avut un musafir la mine și sâmbătă noaptea m-am culcat...nedemachiată. Spre marea mea rușine, pur și simplu nu m-am demachiat. Și a fost a doua oară pe anul ăsta, iar eu nu fac asta nici dacă mor. Dar iată...să nu spui niciodată niciodată. Duminică m-am trezit cu fața tumefiată :)) Abia pe la vreo marți și-a revenit tenul meu, după tratamente intense. 
4. Ce produse de machiaj nu-ți lipsesc din poșetă?
Doamnele mele, vreau să vă zic că eu nu port machiaje în poșetă! Poate sună șocant pentru unele, dar pur și simplu nu-mi bat capul cu asta. Uneori îmi mai iau câte un ruj sau gloss, dacă știu că seara am vreo întâlnire ceva. 
Într-o zi, șefa mea avea o ședință foto pentru o revistă și nu a știut de ea în timp real. A intrat în birou și a venit direct la mine să-mi ceară ceva de machiat și bineînțeles că nu aveam. A fost de genul "cum naiba tu, bloggeriță de beauty, să nu ai machiaje la tine?!" Era chiar nervoasă :)) Ideea e că dacă ai produse de calitate, rezistente, nu văd rostul să-ți umpli geanta cu diverse ca să ai ce căra. Mai ales că la mine în geantă e ca după război. 
5. Care sunt acele produse la care te întorci mereu de-a lungul timpului?
Eu nu sunt cea mai fidelă persoană din lume când vine vorba de produse cosmetice/de machiaj. Iubesc să experimentez și să descopăr în permanență produse noi care să-mi placă și mai mult decât precedentele. Și până la urmă, asta înseamnă și meseria de blogger. 
Am însă câteva produse la care mă întorc mereu. Acum îmi vin în minte loțiunea micelară Bioderma, primerul pentru ochi Too Faced Shadow Insurance, creionul de sprâncene Lingering de la MAC, șamponul Platinum Strenght de la Tresemme, pasta de dinți Powersmile de la Jason și mai găsiți și aici câteva. 
6. Smokey eyes sau buze roșii?
Prima, fără dubiu! Mie mi-e lene tare să mă dau cu ruj, deși am un sertar plin ochi. Cred că de vreun an și ceva am început să mă dau aproape zilnic, dar înainte mă dădeam foarte rar. Le cumpăram, le foloseam de două-trei ori și apoi la revedere, tabără dragă! Însă să mă machiez la ochi întotdeauna mi-a plăcut, iar smokey...este într-un fel. Aici puteti vedea colecția mea de rujuri. Am mai adăugat destule între timp, dar să vă faceți totuși o idee. 
7. Ruj sau lip gloss?
Înainte eram mare fană gloss-uri. Mi se păreau extrem de ușor de aplicat și fără bătăi de cap. Acum însă, îmi plac rujurile mult mai mult. Mai ales dacă sunt rezistente și mă țin toată ziua. Aici puteți vedea colecția mea de gloss-uri. 
8. S-a întâmplat să iubești la nebunie niște produse care nu te așteptai să-ți placă?
Nu prea mi se întâmplă treaba asta, că mă documentez foarte bine în general înainte de a-mi cumpăra un produs. Așa că am așteptări mari de fiecare dată. Mai degrabă invers, să mă aștept ca un produs să facă minuni și să nu mi se potrivească. 
Mulțumesc mult pentru leapșă, Rozi! Și mi-ar plăcea tare mult ca cele care aveți blog să-l faceți și voi, iar restul să răspundeți în comentarii.