19 iunie, 2013

OLAY REGENERIST SPF 30


Dacă tot v-am arătat ieri ce produse intenționez să-mi cumpăr când plec în vacanță, pentru astăzi v-am pregătit un review la o cremă pe care mi-am cumpărat-o când am fost data trecută în Anglia.
Este vorba de crema Olay Flawless cu SPF 30 din gama Regenerist

Pentru mine este extrem de importantă crema cu FPS, dacă nu chiar cel mai important produs din rutina zilnică de îngrijire a tenului. În afară de faptul că folosesc produse cu vitamina C, acizi de fructe sau acizi alpha hydroxy, am și tenul foarte deschis la culoare și ochii de asemenea. Ceea ce înseamnă o sensibilitate ridicată la soare. Nu petrec foarte mult timp în aer liber, însă, după cum bine știm, razele soarelui te pot afecta chiar și atunci când trec prin geam. La birou mi-am ales un loc strategic, cu spatele la geam, dar tot mi-e frică de soare ca de nu știu ce. Așa că nu există zi în care să nu mă dau cu cremă cu factor de protecție fie că ies din casă sau nu. 
Înainte de-a trece să vă povestesc despre crema de la Olay, mai vreau să fac o mică precizare. Fondurile de ten/BB Cream-urile/CC-cream-urile sau ce alte produse de machiaj mai vreți voi care conțin factor de protecție NU sunt îndeajuns! E musai să folosiți o cremă cu FPS, indiferent dacă machiajul vostru conține sau nu și el. Și să vă spun pe scurt și de ce. Pentru ca un produs cu FPS să și facă ceea ce trebuie, este nevoie de o cantitate destul de mare, cam de mărimea unei monede. Trebuie aplicată din abundență. Dacă vă știți că aplicați atâta machiaj pe față, atunci e suficient. Dar câte dintre noi își pun straturi-straturi de fond de ten pe față?! Eu una nu. Ca să nu mai spun că pentru mine tot ceea ce este sub FPS 30 este practic zero. Pentru vară, chiar și 30 este destul de mic, dar voi corecta acest aspect în perioada imediat următoare. 
Și încă un lucru pe care mai vreau să-l spun DIN NOU este că nicio cremă de pe lumea asta oricât de mare ar avea factorul de protecție nu protejează 100%. Vă rog mult de tot nu mai credeți treaba asta! 80% este maximum de protecție pe care o astfel de cremă vi-l poate oferi. În rest e pur și simplu marketing și nimic mai mult! 
După această mică introducere, să vă spun care-i treaba cu crema asta de la Olay. 
În primul rând, părerea mea este că din start am făcut o alegere greșită. Așa gândesc acum, dar atunci nu gândeam așa. Mi-am dorit o cremă cu factor de protecție care să fie în același timp și o cremă de zi hidratantă și care să ofere aceleași beneficii pe care le oferă o cremă special concepută pentru îngrijirea tenului. Nu știu dacă o citiți pe Caroline Hirons. Eu o urmăresc de vreo 3-4 luni și sunt absolut fascinată de femeia asta. Este foarte pusă la punct cu tot ceea ce înseamnă îngrijirea tenului, are o grămadă de studii la activ și nu încearcă să-ți bage pe gât produse ale anumitor branduri. Așa că vă invit să citiți postarea ei despre rutina de îngrijire a tenului aici, precum și postarea despre cremele cu FPS aici. Pe scurt, ea nu recomandă cremele cu SPF și cele de îngrijire într-un singur produs. Ci trebuie două produse separate care să-și facă fiecare treaba pe partea sa. Chiar vă rog să-i citiți postările dacă sunteți interesate de acest subiect. Concluzia este că după ce termin această cremă, mă voi reorienta. O cheltuială în plus, dar asta e. 
Creama cu SPF de la Olay îmi place foarte mult. O folosesc din martie și n-am să-i reproșez absolut nimic. În zilele în care ma machiez după, trebuie însă să aștept până intră bine de tot în piele din cauză că este destul de grasă și pentru că aplic și destul de multă.
Îmi place că este prevăzută cu pompiță și ador produsele care sunt astfel ambalate. Sunt mult mai ușor de manevrat, din punctul meu de vedere. Pentru o singură aplicare, folosesc o pompă și jumătate pentru față, iar pentru decolteu două pompe. 
Mă deranjează puțin mirosul ei, dar ăsta cred că este un atribut comun al tuturor cremelor cu factor de protecție din ce-am observat eu. Este acel miros specific. Așa că va trebui să mă obișnuiesc cu el, atâta timp cât voi folosi creme cu FPS.
Consider că este potrivită chiar și pentru tenul gras, deși are o consistență foarte groasă. Trebuie avută însă răbdare până intră în piele. Dacă îmi pun fondul de ten imediat după ce-am aplicat-o, nu e bună treaba. Îmi arată fața ca un bec. 
Deși este o cremă care-mi place, nu pot să v-o recomand din motivele pe care le-am enumerat mai sus. Am încredere oarbă în Caroline, așa că mă voi reorienta. Mai multă bătaie de cap știu și mai multe straturi pe ten. Dar cred că dacă găsești combinația perfectă, nu ar trebui să fie nicio problemă. 
Voi ce cremă cu factor de protecție folosiți? E separată de cea de față sau, ca și în cazul meu, este unul sau același produs?