20 iunie, 2013

Mâine plec în Vamă! Woot woot!


Nu pregătisem nicio postare pentru astăzi că am cam fost în criză de timp.
Dar cum mâine seară plec în Vama Veche și m-am apucat să-mi fac bagajele, am zis ia să fac eu vreo două poze să le arăt și la doamnele mele ce car după mine. 

Așadar iată-mă-s la această oră târzie din noapte! Mereu când plec undeva îmi spun că n-o să iau prea multe după mine, mai ales la mare, și mereu mă trezesc că zic "o iau și pe asta, hai și pe asta că cine știe..." și iaca am umplut două bocceluțe. 
Pe prima am umplut-o cu cosmetice, doar strictul necesar. Lucruri pe care sunt convinsă c-o să le folosesc. 
Unt de corp Palmers, gel de curățare Nivea, periuță de dinți Colgate, apă termală Ivaterm, săpun Dove, deodorant Rexona, parfum Gap, spray cu sare de mare Lee Stanford, șampon Head&Sholders, cremă de ochi Olay, cremă de față Olay, serum de față Caudalie, șervețele demachiante Elmiplant și mult-iubita mea perie Tangle Teezer, care acuși împlinește doi ani și înca rezistă eroic. Mă oftică maxim că nu-mi găsesc Travalo și nu pot să-mi iau parfumul preferat cu mine. Are ditai sticla și cred c-aș căra de mi-ar veni acru. Oricum ca să fiu sinceră cu voi, am o bănuială de unde se află nenorocitul de Travalo, dar mi-e o leneeeee să-l caut...
Din experiențele maritime anterioare, nu știu cât de mult o să mă machiez, dar na...poate mă apucă și vreau să am câte ceva la îndemână. 
Trusa Naked (am stat mult să mă gândesc dacă s-o iau pe asta sau pe Naked 2), bronzer Phisician's Formula, două rujuri Revlon, paint pot MAC Indianwood, primer Too Faced Shadow Insurcance, iluminatorul YSL, pudră MAC MSF, rimel MAC, creion de sprâncene MAC Lingering, creion dermatograf MAC Smolder, rimel MAX Factor, BB Cream Bourjois, fard de obraz MAC Sprigsheen și cleștișor de gene. Cred că voi ajunge să folosesc doar cleștișorul de gene și eventual ruj, dar lasă că e bine să le am. 
O să-mi iau și vreo două pensule ca să am cu ce sa-mi aplic machiajul, dacă e cazul. Nu le-am pozat că sunt la spălat pe marginea chiuvetei. 
Și cu asta v-am pupat! Vă doresc o mini-vacanță deșănțată sau cu multă odihnă, în funcție de preferințe :D