17 iunie, 2013

Colecția mea de inele


Sunteți pregătite pentru o postare cu o grămadă de poze?! Eram datoare cu colecția mea de inele încă de la finalul lunii martie.
Dar, pur și simplu am uitat să fac asta. Așa că astăzi, o să vă arăt absolut toate inelele pe care le am prin casă. 

Nu am extraordinar de multe și nici nu le port pe toate, mai ales că multe dintre ele îmi sunt mari acum. Ca și notă generală, îmi plac în general trei tipuri de inele: cele de plastic, cele bandă și cele mari. O să trec la cele la care-mi mai amintesc de unde le am, iar la cele la care nu-mi mai amintesc...nu :D 
 
(a fost al soră-mii)
 
(luat de la o tarabă de la Universitate, este inelul pe care-l port cel mai des)
 
(Meli Melo)
(luat de la un targ din Berlin)
(Meli Melo)
(H&M)
(luat de la un magazin cu argint de la Unirii, acum mulți muuuulți ani)
(H&M)
(Romwe)
(inel din os, luat de la un targ vintage)
(H&M)
(H&M)
(H&M)
(cadou de la șefa mea, adus din Grecia)
(H&M)
(Hippie Hippie Shake)
(Meli Melo)
(H&M)
(a fost al soră-mii)
Și cam asta e mica mea colecție de inele. Sper că vă place. Mie-mi plac foarte foarte tare inelele în general, dar dimineața mereu sunt pe fugă și uit să-mi pun. Nu port decât la mâna stângă, pentru că la mâna dreaptă am un defect la două degete și nu vreau să atrag atenția asupra ei. Mă gândesc chiar c-aș putea să vă arăt și colecția de cercei. V-ar plăcea? Colecția mea de coliere o găsiți aici