11 iunie, 2013

CAUDALIE - colecția Divine


Prima dată am auzit despre brandul CAUDALIE de la Lisa Eldridge, de care probabil știți deja că sunt mega-obsedată.
Mai târziu, tot Youtube-ul și toată blogosfera de beauty de afară vuia despre Beauty Elixir, un produs foarte lăudat și premiat, care bineînțeles c-a ajuns și pe wishlist-ul meu. Ușor-ușor wishlist-ul meu cu produse Caudalie s-a mărit văzând cu ochii și eu tot n-am reușit să pun mâna pe vreun produs. Până azi, când soarta mi-a zâmbit :)) Și azi, am reușit să intru în posesia a nu mai puțin de cinci produse Caudalie! 

Patru dintre ele fac parte din colecția Divine, gamă destinată îngrijirii corpului. 
Așadar, colecția cuprinde patru produse, despre care trebuie să vă spun că miros absolut senzațional! Deci, trebuie neapărat să le mirosiți și vă promit că veți fi fermecate de mirosul lor suav. 
Primul produs apărut pe piață în anul 2012 a fost Divine Oil și-a avut un succes imens. Dacă sunteți fanatice în ale Youtube-ului cum sunt eu, sunt convinsă că deja ați văzut acest produs pe o grămadă de canale. Este un ulei uscat, care poate fi folosit atât pe piele, cât și pe păr și conține ulei de struguri, argan, hibiscus și susan. Eu deja l-am folosit azi pe picioare, mai ales că am fost îmbrăcată în fustă. Nu mi-a lăsat pielea slinoasă și i-a dat acesteia un glow minunat. Preț: 119 lei pentru 100 ml. 
Al doilea produs din colecție este Scrub Divine și așa cum probabil ați ghicit, este un scrub de corp. Mi-a picat la fix că tocmai termin scrubul pe care-l folosesc în prezent. Până acum vreo trei ani, nu-mi exfoliam deloc pielea corpului și de când o fac se vede o diferență majoră. Vara cel puțin este esențial acest pas dacă veți un bronz frumos, fie că este natural sau nu. Preț 105 lei pentru 150 grame. 
 
Divine Legs este un alt produs din această colecție, produs pe care vă spun sincer abia așteptam să-l încerc. L-am văzut recent pe blogul lui Ruth, care vorbea tare frumos despre el. Sâmbătă am din nou o nuntă și cred că produsul ăsta își va face intrarea grandios! Preț 119 lei pentru 100 ml.
Și mirosul minunat al acestor produse - toate au aceeași aromă - a fost incorporat într-o lumânare de 150 grame. Din păcate, aceasta nu se găsește în România, dar tot voiam s-o menționez. De fiecare dată când primesc cadou o lumânare care-mi place la nebunie cum miroase, mi-e milă s-o aprind și-o păstrez uneori și cu anii. De data asta însă, mi-am pus în cap să nu mai procedez la fel și să mă bucur de lumânarea Divine până la ultima picătură!
Și în final, am pus mâna și pe produsul pe care l-a pomenit Lisa în acel clip de care vă spuneam la început: Radiance Serum Complexion Correcting din gama Vinoperfect. Sper ca acest produs să mă ajute să-mi rezolv cea mai mare problemă cu care se confruntă tenul meu și anume culoarea lui neuniformă. Despre acest serum o să fac o postare separată, după ce o să-l folosesc o perioadă să-mi pot da seama ce e cu el. Sunt însă convinsă de pe acum c-o să-mi placă, pentru că am încredere 100% în recomandările Lisei și niciodată nu am dat-o în bară atunci când m-am inspirat de la ea. 
Și odată cu aceste produse, mi s-a mai micșorat wishlist-ul Caudalie. Vreau neapărat să incerc acel mega-lăudat Beauty Elixir și încă o cremă de ochi pe care am pus ochii de ceva timp. Produsele Caudalie se găsesc exclusiv în farmaciile Centrofarm.
Voi ați încercat vreun produs de la acest brand?