08 iunie, 2013

Machiaj de nuntă


Săptămâna trecută pe vremea asta, mă pregăteam intens să merg la o nuntă.

Cu ocazia asta, a fost prima dată în viața mea când mi-am pus gene false la un eveniment. Mai încercasem anterior, însă nu mi-a ieșit deloc combinația și pe final, am renunțat. De data asta însă, am primit niște gene individuale de la Cupio. Nici prin cap nu-mi trecea că sunt atât de ușor de aplicat! Plus că par mult mai naturale decât cele clasice, cu bandă. 
Înainte de-a ieși pe ușă, am făcut rapid câteva poze să vă arăt și vouă ce machiaj mi-am făcut. Un clasic smokey eye, cu maro și gri închis și o combinație de rujuri nude. Inspirația a fost, ca de fiecare dată, un machiaj al Lisei Eldridge. O să vă las la final link-ul către tutorialul ei. Mai vreau să specific că în pozele de mai jos nu aveam încă părul aranjat. Mi l-am făcut bucle și am prins câteva șuvițe la spate. De asemenea, am purtat o rochie din dantelă neagră, cu o curelușă aurie în talie. Pozele sunt făcute în lumină artificală cu blitz. Pentru a le vedea la mărimea care trebuie, click pe ele!

 
Și ca să vă faceți o idee și de cum arăta machiajul la finalul serii, am făcut și câteva poze când m-am întors. 
 
Săptămâna viitoare mai am o nuntă și cred c-o să mă machiez fix la fel, pentru că e un machiaj foarte ușor de făcut chiar și pentru nepricepute ca mine, și merge la absolut orice ținută. Să vă arăt ce produse am folosit. 
Pentru pregătirea tenului: 
- cremă de față Mario Badescu Cellufirm Drops
- cremă de ochi Olay Eye Transforming Cream - are o nuanță roz și ajută foarte mult la atenuarea cearcănelor
- primer Rimmel Fix & Perfect - nu mi-am dat încă seama cât de eficient este acest produs, dar totuși îl folosesc destul de des
Pentru față:
- fond de ten Rouge Bunny Rouge în nuanța Chestnut Milk Parfait - este preferatul meu acest an și este fondul de ten de bun; deși la început îl foloseam zilnic, acum mi-e atât de teamă c-o să se termine și fiind destul de scump, îl folosesc doar la ocazii speciale
- anticearcăn Maybelline Instant Age Rewind în nuanța Fair Clair - anticearcănul meu preferat și puteți să citiți review aici
- bază pentru machiajul ochilor Too Faced Shadow Insurance - l-am folosit atât pe pleoape superioară, cât și pe cea inferioară
- pentru fixarea anticearcănului, am folsit pudra Ben Nye Banana Luxury Powder
- pentru fixarea fondului de ten, am folosit pudra Chanel Poudre Universelle Compacte în nuanța 3 Naturel - Translucent 2
- bronzer Phisican's Formula 
- blush MAC Springsheen
- iluminator Rouge Bunny Rouge în nuanța Sea of Tranquility - de asemenea, preferatul meu și doar pentru ocazii speciale. Puteți vedea aici ce alte iluminatoare mai am
Pentru machiajul ochilor: 
- pe toată pleoapa mobilă și pe cea inferioară, MAC Swisschocolate
- în colțul extern al ochiului, nuanța Gunmetal din trusa Urban Decay Naked
- dermatograf negru Nyx
- rimel Max Factor False Lash Effect, după ce am ondulat genele cu un cleștișot de la Ebelin - review la rimel aici
- pentru sprâncene am folsit creionul MAC în nuanța Lingering, pe care am uitat să-l fotografiez
Și la final, am aplicat și genele false de la Cupio, care au venit însoțite de un lipici special, inchis la culoare. Acest set conține trei tipuri de gene: lungi, medii și scurte. Eu am aplicat câte două lungi, în colțul extern al fiecărui ochi, vreo trei medii și una scurtă. Sunt foarte foarte ușor de aplicat. Am pus lipici pe mână, am prins genele cu un clește de pensat, le-am inmuiat în lipici și pac, le-am lipit imediat. Lipiciul se usucă destul de repede și nu trebuie așteptat până se întărește. Și când lipește, apoi lipește calumea! Nici nu este foarte greu de demachiat, dar nici foarte ușor. Acum că mi-am intrat în mână cu aplicarea lor, nici că mai merg la vreo petrecere fără gene false! Am mai încercat o dată să mi le aplic pe cele cu bandă - am unele de la Ardell - dar nu mă pot deloc obișnui cu ele. Nu par deloc naturale, îmi simt pleoapele foarte grele atunci când le port și sunt si destul de greu de aplicat. Cel puțin pentru mine. 
Pe buze, am folosit o combinație de două rujuri de la Revlon - Just Bitten Kissable Balm Stains - în nuanțele Honey și Precious
Sper că v-a plăcut postarea mea. Îmi pare rău că n-am făcut poze mai multe și în lumină naturală, dar mi-a fost imposibil. Poate pentru nunta de sâmbăta viitoare...
Și tutorialul din care m-am inspirat: 
Vă doresc un week-end minunat în continuare!