09 mai, 2013

Zi de lepșe!



După cum știți, îmi plac mult lepșele. Și când primesc una, pe care să și știu s-o fac, îmi fac ochii ca jirofarele.
Mai multe doamne drăguțe s-au gândit la mine și mi-au dat câteva lepșe drăguțe pe care o să le fac fix azi! :D 

Primul este un premiu drăguț, care circulă prin blogosferă de câteva săptămâni: Super Sweet Blogging Award. E greu pentru mine să-l fac, dat fiind că am cam renunțat la dulciuri. Darrrrr, nu am renunțat de tot! :D 
Reguli:
- vizitează și mulțumește blogului care te-a nominalizat. M-au nominalizat următoarele doamne: Sudessa, AlinaHannelore și Dorina. Vă mulțumesc mult, dragelor, și sper să nu fi uitat pe cineva.
- răspunde întrebărilor super-dulci
- nominalizează 13 bloguri, creează un link în postare și anunță printr-un comentariu lăsat pe respecivele bloguri
- copiază și postează premiul pe blogul tău
Și să răspunde la întrebările super-dulci, nu? 
Biscuiți sau tort?
Tort, tort, tort everywhere! 
Ciocolată sau vanilie?
Îmi plac mult ambele, dar parcă totuși prefer ciocolata. 
Care este gustarea dulce preferată?
Deși poate părea o întrebare cu un raspuns foarte dificil, pentru mine este foarte foarte simplu. Sunt înnebunită după clătite și în special cele umplute cu dulceață. Nu zic însă pas nici la clătitele cu ciocolată (de preferat Nutella) și cele cu înghețată. Cele mai bune clătite pe care le-am mâncat în viața mea sunt cele din Vama Veche - La papa bun. Abia aștept să vină vara să merg în vamă să mănânc până crăp!
Când ai super poftă de dulciuri?
Acum mi-e poftă destul de rar. Însă aceste pofte apar în special după masă sau atunci când zac în casă și mă uit la filme. Duminicile în general sunt dedicate filmelor și atunci mă apucă toate poftele din lume, inclusiv de dulciuri. 
Dacă ai avea un nickname dulce, care ar fi acela? 
Sugar lips :))) Sună a nume de stripteuză. 

A doua leapșă am primit-o de la Laura și, vorba ei, este o leapșă mai altfel. Îți mulțumesc pentru provocare, Laura!

1. Descrie-ți viața, în momentul actual, printr-un singur cuvânt.
Provocare.

2. Dacă l-ai întâlni pe Dumnezeu și ai putea să-i adresezi o singură întrebare, care ar fi aceasta?
Eu una nu prea cred în Dumnezeu, sau cel puțin nu în sensul religios. Dar în cazul în care există și l-aș întâlni, l-aș întreba de ce există atât de mult rău în lumea asta. 

3. Se spune că niciodată nu trebuie să spui niciodată, însă tu ești convinsă că niciodată:
Eu chiar cred puternic că niciodată nu trebuie să spui niciodată!

4. Cum ai defini iubirea în cât mai puține cuvinte?
Iubirea este suma unor reacții chimice ale creierului, pe care marea majoritatea a oamenilor o asociază însă cu inima/sufletul. 

5. Dacă ai putea să dai un defect pe o calitate, care ar fi acestea? 
Mi-aș dori să nu mai fiu așa agitată, sa fiu un pic mai calmă. Ăsta cred că e cel mai mare defect al meu, cu tot ceea ce derivă din el. 

6. Dacă o persoană îți face rău în mod intenționat, cum reacționezi? Îi plătești cu aceeași monedă sau o ierți?
Nu, în niciun caz nu iert. Sunt o persoană răzbunătoare de felul meu. Acum depinde și de cât de gravă este situația. Nu mi s-a întâmplat de multe ori ca cineva să-mi facă rău intenționat, dar mi s-a întâmplat cu vreun an în urmă ca cineva să încerce. Și abia o aștept la cotitură să-i întorc favorul!

7. Te-ai întrebat vreodată care ar fi rolul tău în această lume? Și dacă răspunsul este afirmativ, ai găsit un răspuns?
Cred că fiecare ne-am întrebat asta la un moment dat. Și da, am găsit răspunsul. Sau mai bine zis MI-AM găsit răspunsul. Nu cred că avem un rol în această lume, ci mai degrabă o datorie. O datorie față de noi să ne trăim viața frumos, din plin, fără compromisuri inutile, regrete și frici. 

8. Ce ai schimba la oameni?
Nu aș schimba absolut nimic la oameni. De ce aș schimba ceva la ei?! Cred că fiecare trebuie să-și vadă de el și să se schimbe pe el, sa progreseze, nu să încerce să-i schimbe pe cei din jur. Schimbarea începe cu noi! Cred că e cazul să ne vedem mai mult de ale noastre și să-i lăsăm pe restul să-și vadă de ale lor. Poate lumea ar fi un loc mai bun dacă fiecare dintre noi ne-am concentra mai mult pe schimbarea noastră, și nu a altora. 

9. Dacă ai da timpul înapoi, ai schimba ceva în trecutul tău?
Da, sunt câteva lucruri pe care clar le-aș schimba. Nu e vorba de cursul vieții în sine, ci de lucruri pe care le-am făcut/zis și pe care nu le mai pot repara. Toți avem regretele noastre. Cine spune că nu are niciun regret, înseamnă că nu a trăit sau a stat izolat de lume. Sau că nu a evoluat. 

10. Care este persoana pe care o admiri cel mai mult?
Ca să admiri o persoană, și nu doar un aspect al vieții ei, cred că trebuie s-o cunoști foarte bine. Persoanele pe care eu le admir și de la care învăț mereu ceva sunt prietenele mele cele mai bune, Oana și Raluca. Sunt extrem de recunoscătoare că au apărut în viața mea! Faptul că le-am cunoscut este unul din cele mai minunate lucruri care mi s-au întâmplat în viață! 

11. Ce faci când vezi pe cineva necunoscut plângând?
Mi-e milă! Mi-e milă tare! Sunt tare miloasă de felul meu și nu-mi place treaba asta la mine. Încep să mă întreb de ce plânge, îmi fac scenarii, dar nu am îndrăznit de multe ori să mă și duc să întreb persoana respectivă ce s-a întâmplat. Dar au fost dăți când am făcut asta. Ultima experiență de genul s-a întâmplat acum vreo doi ani, chiar prin mai, când am găsit o fată plângând pe banca din fața blocului. Iubirea era de vină :) 

12. Dacă ai afla că mai ai doar o zi de trăit, cum ți-ai petrece-o?
Prefer să nu mă gândesc prea mult la asta, pentru că nu aș avea un răspuns.

13. Gândește-te cum erai acum cinci ani, ce aspirații și ce vise aveai. Ai realizat ceva din tot ceea ce aveai în plan? 
Da, am realizat. Sunt foarte mulțumită de felul cum am evoluat în ultimii ani și cred că nu este în totalitate meritul meu. Am avut noroc de oamenii buni care m-au înconjurat. 

14. Dacă ai putea să afli ceva din viitorul tău, ce anume ai vrea să știi?
Aș zice că nimic. Dar m-aș minți grav. Sunt convinsă că dacă cineva mi-ar spune în momentul ăsta că poate să-mi spună absolut orice cu privire la viitorul meu, aș vrea să știu absolut tot!

15. Te deranjează când altă persoană face un lucru pe care nu îl suporți, însă tu la rândul tău îl faci?
Oooo da! Nu am ajuns încă la înțelepciunea aia la care să accept și să ignor lucrurile de genul ăsta :)) 

Pe final, vreau să spun că am mai primit o leapșă, The Versatile Blogger Award, dar am mai făcut-o mai demult. Vreau totuși să le mulțumesc fetelor care m-au nominalizat la ultima rundă: Adelina, Cara, Sudessa din nou, MădăAndreeaBuburuza și Criss. Din nou sper să nu fi uitat pe cineva, dar în cazul în care am făcut-o, vă rog să mă trageți de urechi.

Gataaaaaaaaa că v-am plictisit destul! Dragele mele colege blogerițe, vă rog preluați ultima leapșă, că e tare faină! Pe prima am văzut că au făcut-o cam toate fetele, dar în cazul în care nu ați făcut-o, sunteți invitatele mele.