07 mai, 2013

Oja săptămânii


Doamnelor, pentru astăzi v-am pregătit o adevărată operă de artă! :))
O să vă arăt la ce m-am chinuit eu trei zile la rând. Sunt prafalete când vine vorba de făcut modele pe unghii, dar mi-am pus în cap să încerc tehnica burețelului și nu m-am lăsat până nu mi-a ieșit ceva cu care să nu-mi fie rușine să ies afară din casă. 
Vineri, în mijlocul procesului de creație, a trebuit să dau urgent o fugă până la poștă. Și am ieșit cu mâna stângă pictată până la coate și cu cea dreaptă doar pe jumătate. În metrou, vis-a-vis de mine s-a așezat o domniță tare drăguță și ferchezuită și se uita ea așa la mine...Eu îmi ascundeam mâinile cum puteam mai bine. Și nenorocirea a făcut să-mi sune telefonul și să scot frumusețile la iveală. Am citit șoc și groază pe fața domniței! Mi-a fost o rușine, de-mi venea să intru în pământ. 
Și dacă tot suntem la capitolul povestiri din cripta A Beauty Tale, probabil veți vedea în pozele de mai jos o culoare ciudată la mâinile mele, în special pe palme și degete. În inteligența mea supremă, m-am dat cu autobronzant și nu m-am spălat imediat pe mâini. Rezultatul cred că-l știm cu toatele: mâinile mele arătau de parcă aș fi curățat toate nucile verzi din lumea asta! 
În altă ordine de idei, ojele pe care le-am folosit la minunata mea operă de artă sunt toate de la L'Oreal. În ordinea numerelor de pe tricou: Exotic Canaries, Perle de Jade și Blue Reef
Și rezultatul(click pe poze): 
Nu a ieșit perfect, dar sunt destul de mulțumită de rezultat. Data viitoare sper să iasă mai bine, că acum mi s-a deschis apetitul. Vreau să-i mulțumesc Oanei, care m-a ajutat cu niște sfaturi prețioase atunci când eram în pragul unei crize de nervi. 
Voi ce tehnici de pictat unghiile folosiți?

LE: L'Oreal România a dat drumul unui concurs foarte tare de nail art. Dacă doriţi să participaţi, accesaţi link-ul AICI. Succes!