10 octombrie, 2012

O noua comanda iherb

Astazi am ridicat ultima comanda pe care-am facut-o pe iherb; de fapt, nu ultima, ca ultima am facut-o azi :D
Ideea e ca nu e chiar foarte interesanta, dar am zis sa va arat totusi ce mi-am luat pentru ca asta a fost cea mai scumpa comanda pe care-am facut-o pana acum: 50,49$ cu tot cu transport.
  • L-Carnitina lichida cu aroma de citrice de la NOW FOODS - 25,48 $ (cel mai scump produs). Posibil c-ati observat ca in ultimul timp mi-am tot cumparat diferite suplimente si voi continua s-o fac. Cu ajutorul Alinei Diana, mi-am conceput un program pentru slabit si nu numai, care nu se bazeaza doar pe dieta, ci si pe suplimente - lecitina, omega 3, L-carnitina, CLA si Chromium Piccolinate. Deocamdata, nu iau decat Cromium si lecitina, dar astept sa strang toate suplimentele de care am nevoie, pentru a incepe programul. Voi face si o postare peste vreo 2-3 luni in care o sa va povestesc ce efecte a avut, asta in cazul in care o sa aiba vreun efect...L-carnitina este un aminoacid care  usureaza transferul de acizi grasi avand ca scop producerea de energie celulara. Mai multe detalii puteti gasi aici
  • Omega-3 de la NOW FOODS - 200 de capsule gelatinoase la pretul de 8,99$. Cred ca majoritatea stiti care-i treaba cu Omega-3, insa mai multe puteti afla aici
  • Pure Aloe Vera de la AUBREY ORGANICS - in mod normal, costa 6,76$, dar eu am prins-o la reducere si-am dat 3,76 $ pentru 118ml. Am luat-o pentru perioadele in care am pielea extrem de uscata, fiind un bun hidratant care calmeaza pielea. Mai multe detalii aici
  • deodorant cu bila de la ALVERA - 3,84 $. Va povesteam aici despre cat de mult mi-a placut acest deodorant in varianta cu migdale si astfel m-am decis sa-l comand din nou, dar varianta herbal. Asa la prima vedere, doar cat l-am desfacut sa-l miros, nu prea ma omor dupa mirosul lui - parca miroase a detergent de rufe. 
  • pasta de dinti Powersmile de la JASON NATURAL - deja stiti cat de mult imi place pasta asta de dinti si, desi am avut o tentativa s-o inlocuiesc cu altceva, nu cred c-o sa mai renunt la ea prea curand. Gasiti review aici
  • organizator saptamanal de pastile - 0,49$. Avand in vedere ca am de gand sa iau ceva pastile, iar borcanele in care vin ambalate sunt uriase si greu de carat in fiecare zi, aveam nevoie de asa ceva. Din poze aveam impresia ca este ceva mai micut, dar de fapt e chiar marisor. 
  • de la freebies mi-am ales tablete masticabile de melatonina de la DOCTOR'S BEST - am din cand in cand probleme destul de mari cu somnul si sper ca aceste pastile sa ma ajute in acest sens. Am mai luat in trecut melatonina de la alt brand si chiar si-a facut treaba. 
  • si ca la fiecare comanda, am primit din partea iherb si-un mic cadou: o ascutitoare (deja am colectie de ascutitori de la ei), un plic de ceai si un pliculet despre care nu stiu ce sa va spun, pentru ca inca n-am identificat ce anume e. 
Si gata! Cea mai bucuroasa sunt de pasta de dinti! Mi se facuse dor de ea, mai ales ca pasta pe care-o folosesc in prezent - luata tot de pe iherb - nu-mi prieste deloc. 
De asemenea, asa cum v-am mai spus, daca va doriti ceva de pe iherb, la prima comanda aveti reducere de 5$ daca valoarea este sub 40$ si daca depaseste, o reducere de 10$ daca folositi codul meu - FUZ882.