14 octombrie, 2012

10 produse pe care nu le-as recumpara


De miercuri seara stau numai in pat si ma uit la Dr. House. Am tras o raceala de mi-am pierdut si vocea pentru vreo doua zile, asta fiind si motivul pentru care n-am mai aparut pe-aici.
N-am avut chef sa fac poze, sa scriu, nu m-am dus la birou, nu prea am mancat...nu prea am facut nimic. Dar, in seara asta m-a apucat harnicia, desi nu mi-am revenit complet, si-o sa va arat zece produse pe care nu le-as mai cumpara, zece produse care mie nu mi s-au potrivit.
  1. sampon Restorative Biotin de la JASON - l-am cumparat de pe iherb acum cateva luni in urma si pentru mine reprezinta cred cel mai prost sampon pe care l-am folosit vreodata, caruia nu-i pot gasi nici macar un lucru pozitiv. Poate doar faptul ca spala pensulele destul de bine. Review aici
2. RIMMEL Scandaleyes - nu-mi place la el periuta, care este mult prea groasa pentru gusturie mele si ma murdaresc grav la aplicare, lipeste genele si nici formula nu este grozava, fiind destul de apoasa. Daca insa va plac genele cu un aspect ceva mai natural, este posibil ca acest produs sa nu va dezamageasca. Review aici
3. gel mascara lash&brow de la ESSENCE - am luat acest produs cu scopul de a-l aplica pe sprancene, pentru fixarea firelor rebele, care din pacate in cazul meu isi cam fac de cap. Acest produs nu m-a ajutat deloc in acest sens, insa il mai folosesc atunci cand exagerez cu conturarea sprancenelor. Aplic peste si sprancenele capata un aspect ceva mai natural. Pentru asta cred insa ca e suficienta o periuta obisnuita, asa ca nu voi recumpara acest produs. 
4. Brightening Eye Liner de la ELF - eu am doua nuante: black si plum. Sunt foarte greu de aplicat, intrucat sunt foarte dure si trebuie munca multa ca sa vezi ceva. Nu regret insa 100% ca le-am cumparat, pentru ca vin insotite si de ascutitori, care, tre' sa recunosc, ca sunt extrem de bune. 
5. demachiant nutritiv pentru ochi de la ELMIPLANT - m-am incapatanat sa cumpar acest produs, desi mai multe persoane mi-au spus ca nu e bun. I-am dat doua sanse, chiar daca de prima data nu mi-a placut absolut deloc: mi-a iritat zona din jurul ochilor foarte tare, mi s-a inrosit, umflat si usturat ca naiba. Review aici
6. antiperspirant Aspiria de la IWOSTIN - auzisem de acest produs c-ar fi foarte bun si l-am cumparat inainte de-a pleca la festivalul de la Sighisoara. Am avut mari asteptari de la el, mai ales ca ma asteptau cateva zile de caldura si petrecere nebuna. Tot ceea ce-a reusit sa faca pentru mine a fost o iritatie de toata frumusetea. De fapt, doua, la ambele axile. De-atunci am mai incercat sa-l folosesc de cateva ori - nu este tocmai ieftin si-mi parea rau de bani - insa am avut aceleasi rezultate. 
7. crema gommage cu extract de galbenele de la COSMETIC PLANT - am cumparat acest produs din acelasi motiv ca si cel de mai sus: multa lume care era foarte multumita de el. Din pacate, mie nu mi s-a potrivit. M-a iritat la tample, nu m-a multumit nici puterea lui de exfoliere, iar aspectul care mi-a displacut cel mai mult a fost mirosul. 
8. masca de fata cu vanilie de la SABON - am cumparat-o cand am avut un voucher de reducere de 50% si nu cred c-am folosit-o de trei ori pentru ca m-a iritat. Mi-a parut tare rau de masca asta, pentru c-am avut mari asteptari de la ea, insa din pacate mie nu mi se potriveste. 
9. sampon uscat SEPHORA - s-a terminat atat de repede, c-abia am avut timp sa-mi dau seama care-i treaba cu el, fiind primul meu produs de acest fel. N-o sa-l recumpar pentru ca nu este deloc economic, greu de aplicat si are un miros sufocant. Review aici
10. I love stage eyeshadow base de la ESSENCE - sustin in continuare ca nu exista primer pentru ochi mai bun decat cel de la Too Faced. Desi am auzit multe fete carora le place acest produs, mie nu mi-a priit deloc. Poate si din cauza ca am pleoapele destul de uleioase, mai ales vara, cand l-am si testat pe acesta. Inca nu l-am aruncat si-o sa-i mai dau o sansa si la iarna, insa cu siguranta nu va reusi sa-l bata pe cel de la Too Faced. Review aici
De-a lungul timpului, au fost cu mult mai multe produse care m-au dezamagit si pe care nu le voi recumpara, insa acestea pe care vi le-am aratat astazi sunt cele pe care le-am incercat anul asta. Din fericire, rata produselor care m-au impresionat si care mi-au priit este cu mult mai mare decat rata celor care nu mi s-au potrivit. Saptamana viitoare o sa revin cu o postare ceva mai pozitiva :D si-o sa va arat produsele pe care le-as recumpara. 
Pe voi ce produse v-au dezamagit cel mai mult?