08 octombrie, 2012

Review *fond de ten REVLON Colorstay Whipped*


Deci, astazi o sa va vorbesc despre fondul de ten pe care-l folosesc in ultima perioada: REVLON Colorstay Whipped.
Din pacate, nu se gaseste la noi pe piata sau cel putin asa stiu eu, dar daca vi-l doriti, il puteti cumpara de pe ebay, de unde l-am cumparat si eu. 
  • asa cum spuneam si mai sus, l-am cumparat de pe ebay si-am dat pe el 9,99$ fara transport. Transportul dupa cum stiti variaza de la un vanzator la altul si depinde si de cate produse cumperi. 
  • vine ambalat in borcan de sticla. Un borcan de sticla foooarte greu, as adauga eu: daca l-ai scapat pe picior, e nasoala treaba
  • contine 23,7 ml de produs
  • este prezent pe piata in 16 nuante, iar eu mi-am ales nuanta 150 Buff, care mi se potriveste la marele fix
  • nu are SPF
  • are o consistenta cremoasa foarte foarte groasa, ceva de genul unui unt de corp; este atat de gros, incat daca tii borcanul cu fundul in sus, nu curge nici scuturat 

Prima data cand l-am folosit, mi s-a parut atat de gros si atat de greoi de intins pe toata fata, ca mi-am zis ca n-o sa-l fac in veci sa functioneze pentru mine. L-am aplicat cu pensula Sigma F80, pe care-o folosesc de obicei la aplicarea fondului de ten. A doua zi, am incercat si cu beauty blender-ul, dar nici de data asta n-a fost mai simplu. Si in final, am apelat la degete. Desi, urasc sa-mi ung fata cu fond de ten cu ajutorul degetelor, mi-a placut foarte mult rezultatul, asa c-am continuat sa-l folosesc asa. Pe masura ce l-am tot folosit, m-am intors din nou la pensula F80 si-am facut-o sa functioneze. 
Si sa va povestesc si cum! De obicei, folosesc fonduri de ten lichide - sunt preferatele mele - si imi pun o cantitate mica pe dosul palmei, iar apoi inmoi pensula si intind pe fata. De data asta, am incercat alta metoda: am luat fondul de ten cu degetele si am pus puncte multe pe toata fata, iar apoi am intins cu pensula. Si se pare c-a functionat foarte bine. Totusi, parerea mea este ca cel mai bine se intinde cu ajutorul degetelor. Dar diferenta nu este foarte mare, doar ca se intinde mult mai usor si scade timpul de aplicare. Ceea ce mai vreau sa precizez este ca inainte de fiecare folosire, umezesc putin pensula fie cu apa termala, fie cu spray-ul de fixare de la Urban Decay, in functie de toane. 
  • are o acoperire medie, iar daca este aplicat in cantitate mai mare, se duce catre acoperire mare. Eu il folosesc insa doar atat cat sa-mi uniformizeze culoarea tenului - click pe poza pentru marire
  • are o rezistenta foarte mare, chiar si nefixat cu pudra sau cu spary de fixare. Cel mai mult mi-a rezistat vreo 14 ore. Nu ramane exact ca atunci cand il aplici, ci se mai duce in zonele predispuse cum ar fi aripile nasului sau barbia. De asemenea, nu oxideaza
  • ceea ce m-a uimit la el este ca, desi este un fond de ten foarte greoi si cremos, arata foarte natural pe fata si nu ca o masca. De asemenea, este un fond de ten cu finish mat, dar pe parcursul zilei se transforma cumva intr-un finish satinat foarte natural. (mie nu-mi plac fondurile de ten mate) 
  • cred ca este foarte potrivit tenurilor mixte sau grase. Eu in perioada asta am tenul mixt cu zona T care se ingrasa pe parcursul zilei si obrajii destul de uscati. Au fost zile in care nu am aplicat absolut deloc pudra, tocmai pentru a vedea cum se comporta, si-am fost foarte multumita intrucat nu mi s-a ingrasat zona T foarte tare. Dupa vreo 4-5 ore am observat un pic de luciu, dar nimic inestetic. In ceea ce priveste portiunile uscate, se agata putin de acestea, dar nu le scoate in evidenta, decat daca te uiti de foarte foarte aproape si cu lupa, eventual :P Puteti vedea in poza de mai jos ca am o portiune de piele uscata fix pe mijlocul obrazului si abia abia se observa, desi poza este facuta cu macro foarte foarte de-aproape. De asemenea, puteti vedea si alunita sau ce naiba o fi aia ca e destul de bine acoperita. 
  • inca un lucru care mi-a mai placut foarte mult la el este ca acopera foarte bine porii. Porii mariti sunt principala mea problema si marele meu complex atunci cand vine vorba de ten. Puteti vedea si mai sus diferenta
  • in ceea ce priveste rezistenta la transfer, nu pot spune ca este 100% sigur din acest punct de vedere. Insa din tot ce-am folosit eu pana acum in ultimii ani, cu siguranta este cel mai rezistent la transfer si cel mai mult imi place sa nu se ia pe telefon in asa hal cum se iau restul fondurilor de ten folosite de mine. 
Nu pot sa fac o comparatie cum se cuvine cu fondul de ten Colorstay lichid, pentru ca nu l-am mai folosit din anul intai de facultate, adica o gramaaaada de ani :) Imi amintesc insa cu claritate ca ala avea un miros tare nesuferit, care ma scotea din minti, ceea ce nu este cazul in ceea ce-l priveste pe cel crema. 
Singurul lucru care reprezinta pentru mine un dezavantaj este consistenta lui groasa. Dupa o gramada de ani de zile de folosit fonduri de ten lichide, mi-a fost destul de greu sa ma obisnuiesc cu el. Dar pentru ca-mi place atat de mult finish-ul, continui sa-l folosesc zilnic. 
Ingrediente: 
Dimethicone, Isodecyl Neopentanoate, Water, Isododecane, PEG/PPG-19/19 Dimethicone, Trisiloxane, Trimethylsiloxysilicate, C13-16 Isoparaffin, Adipic Acid/Neopentyl Glycol Crosspolymer, Boron Nitride, Dimethicone/Bis-Isobutyl PPG-20 Crosspolymer, C10-13 Isoparaffin, Glycerin, Salicylic Acid, Tocopherol, Lactobacillus/Eriodictyon Californicum Ferment Extract, Cymbidium Grandiflorum (Orchid) Flower Extract, Lilium Candidum Bulb Extract, Malva Sylvestris (Mallow) Extract, Sodium Hyaluronate, Silk Powder, Alumina, Polyisobutene, Disteardimonium Hectorite, Dimethicone/Silsesquioxane Copolymer, Cyclodextrin, Ethylhexyl Palmitate, Silica, Methicone, Sodium Chloride, Sorbitan Sesquioleate, Propylene Carbonate, Triethoxycaprylylsilane, Silica Silylate, Silica Dimethyl Silylate, Tetrasodium EDTA, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, 1,2-Hexanediol --- MAY CONTAIN (CI 77019/Mica, CI 77891/Titanium Dioxide, CI 77491/CI 77492/CI 77499/Iron Oxide, CI 77947/Zinc Oxide)
CALIFICATIV: 5/5
Asadar, recomand acest fond de ten si sunt aproape sigura c-o sa-l recumpar, mai ales ca are un pret atat de bun.