03 iulie, 2014

Produse consumate - IUNIE

 
Mi s-a umplut din nou punga cu produse consumate. Pe cele pe care vi le arăt azi am reușit să le termin în luna iunie.
O parte din ele sunt iubiri mai vechi, o parte dezamăgiri și n-o să le mai cumpăr din nou. 
Șampon TreSemme Deep Cleansing - cred că un șampon din ăsta pentru curățare profundă este foarte bun la casa omului, pentru momentele când aveți părul plin de produse de styling sau șampon uscat. L-am folosit destul de rar, fix în aceste situații și am fost foarte mulțumită de el. Cred că pe viitor o să-l cumpăr din nou.
Șampon cu mușețel de la Nature's Gate - nu s-a împăcat deloc cu părul meu pentru că mi-a făcut mătreață. Am un scalp foarte sensibil și majoritatea șampoanelor îmi provoacă mătreață. Tocmai din acest motiv, de mai bine de un an de zile folosesc același produs. Mi-e teamă să schimb. Pe acesta l-am folosit la curățarea pensulelor, dar nici din acest punct de vedere nu mi s-a părut atât de eficient pe cât îmi doream.
Măști de față Queen Helene: Mint Julep și Mud Pack - nu mi-a plăcut niciuna dintre ele și le-am și pomenit în această postare unde v-am povestit despre dezamăgirile cumpărate de pe iherb.com. Dacă prima m-a lăsat oarecum indiferentă (review aici), a doua chiar nu mi-a plăcut absolut deloc pentru că mi-a iritat pielea.
Refreshing Cleansing Gel de la Avalon Organics - am scris despre el aici. Mi s-a părut destul de ok, dar de la un moment dat nu am mai putut să-i suport mirosul. De fiecare dată când îl foloseam, aveam impresia că mă spăl cu Fanta pe față. Nu o să-l cumpăr din nou. 
Gel spumant purifiant de la Gerovital Plant - tocmai ce l-am pomenit în preferatele lunii iunie. Prin urmare, îmi place foarte mult și l-am și cumpărat din nou. Nici nu mai știu la a câta sticlă sunt, dar chiar e un gel de curățare foarte bun și ieftin.
Săpun lichid Balea - după cel de la Mega Image (cel cu ulei de măsline) și cele de la Dove, săpunurile lichide de la Balea sunt preferatele mele. Momentan am unul nou-nouț de la Mega Image, dar cel mai probabil că și pe cel de la Balea o să-l cumpăr din nou. 
Apă micelară de la Garnier - rămâne în continuare preferata mea pentru raportul calitate-preț foarte bun. Momentan folosesc loțiunea micelară de la Bioderma pentru că am primit-o la un eveniment, dar mai mult ca sigur după ce o termin pe aia, voi cumpăra din nou Garnier. Review aici.
Cremă pentru călcâie de la Cosmetic Plant - mi s-a părut foarte ok, însă cum nu obișnuiesc să folosesc prea des o cremă de picioare, aceasta a expirat. Momentan folosesc una de la Titania, care probabil că mă va ține mult și bine. 
Cremă de ras de la Alba Botanica - mi-a plăcut destul de mult și am scris despre ea tot aici. A fost un moft și nu o s-o cumpăr din nou. Am descoperit o nouă metodă - cred că la Anca - ce-mi place la fel de mult: rasul cu...balsam de păr. Am o groaaaaază de balsamuri de păr, pe care probabil că în mod normal nu aș apuca niciodată să le termin, așa că le folosesc la ras. Recomand pentru că sunt foarte hidrantante și pielea rămâne foarte moale și fină după.
Serum cu acid hialuronic Hydraluron de la Indeed Labs - este sub formă de gel și mi-a plăcut mult de tot. L-am cumpărat de la Boots din Anglia și chiar a meritat să-l încerc. Dacă vă iese vreodată în cale, nu ezitați să-i dați o șansă, mai ales dacă aveți tenul gras, dar în același timp deshidratat. Hidratează, intră rapid în piele și este o bună bază de machiaj. Cât l-am folosit vara, nici nu am simțit nevoia să pun peste o cremă (în afară de cea cu FPS). 
Primer Fix Perfect de la Rimmel - nu știu cum se face, dar eu cu produsele de la acest brand nu prea suntem prietene. Majoritatea celor încercate până acum nu prea mi s-au potrivit. Firește că sunt și excepții, dar acest primer nu se numără printre ele. Nu pot spune că l-am urât cu puterea a o mie de sori, dar de câte ori l-am folosit, nu am observat nicio diferență. 
Vopsea de păr Londa în nuanța Titan Copper - pentru că nu am găsit în timp real vopseaua pe care o folosesc de obicei când mă fac singură acasă (Garnier Color Naturals în nuanța cupru magnetic), m-am făcut cu asta. Culoarea îmi place foarte mult, dar din păcate, pe părul meu nu a rezistat prea bine. Abia m-am vopsit de vreo două săptămâni și deja mi se văd firele albe grupa mare. Nu o s-o cumpăr din nou. 
Rimel Mega Plush Volum Express de la Maybelline - a fost unul dintre rimelurile de la Maybelline care mi-a plăcut cel mai mult. Cu toate acestea, nu o să-l cumpăr din nou pentru că-mi plac altele mai mult. 
Rimel Max Factor Excess Volume - deși rimelurile de la MF sunt preferatele mele, cu acesta nu m-am înțeles absolut deloc. L-am folosit de maxim cinci ori și l-am pus pe tușă. Înainte de a-l arunca, i-am mai dat o șansă, dar nici de data asta nu mi-a plăcut. 
Clinique Bottom Lash Mascara - mi-a plăcut muuuult de tot! Am genele de jos rare, încălecate și oribile și mereu mă chinui cu aplicarea rimelului pe ele pentru că mă murdăresc până la coate. Mai multe am scris despre el aici. Nu știu dacă o să-l cumpăr, pentru că este destul de scump, dar mi l-aș dori...
Câteva produse de la ELF vechi de când lumea și pământul: cream eyeliner în nuanțele Midnight, Metallic Olive și Plum Purple și un fard de obraz în nuanța Coy. Nu mi-a plăcut absolut niciun unul dintre ele. Tușurile s-au uscat extrem de repede - cel Midnight arată ca o pastilă acum -, iar blush-ul nu prea pigmentat, nici foarte rezistent și destul de prăfos. Am avut o perioadă în care-mi cumpăram cantități industriale de produse ELF, dar mi-a trecut. Mai am vreo câteva de care trebuie să scap. 
Pomegranate Collagen Essence Mask - o mască din aia de tip cearșaf îmbibată cu lichid. Am luat mai multe de la secțiunea Trials de pe iherb și sunt ok. Nimic senzațional totuși. 
Tractopon - este o cremă ce conține 30% uree. Am luat-o din farmacie la recomandarea dermatologului pentru minunatele mele leziuni de psoriazis. Am încercat muuulte, enorm de multe creme pentru asta, dar Tractopon s-a dovedit până acum a fi cea mai eficientă. Am pus-o în această postare pentru că este foarte bună pentru pielea extrem de uscată: coate, călcâie, cuticule etc. Andreea a scris aici despre ea, în caz că vă interesează mai multe detalii. Cert este că eu o s-o cumpăr din nou. 
Și cu asta, v-am pupat și vă urez o vineri relaxantă!