29 iunie, 2014

Preferatele lunii iunie

Am o grămadă de produse preferate pentru luna asta: produse noi și produse vechi pe care le-am redescoperit în iunie. Pentru că sunt foarte multe, trecem direct la treabă!

Coconut Conditioner de la Desert Essence - vă spuneam despre acest balsam că, împreună cu masca Liza Essence (review aici), mi-a salvat părul. Deși încă nu arată perfect - nici n-ar avea cum ținând cont că nu l-am mai tuns de prin septembrie - diferența de când folosesc aceste produse este una remarcabilă!
Cele două măști de față de la Andalou Naturals sunt măștile mele de față preferate în acest moment. Pe cea cu dovleac și miere (Glycolic Mask) am comandat-o din nou și e pe drum. Ador cum îmi rămâne tenul după ce le folosesc! 
De asemenea, tot de pe iherb, îmi place foarte mult și burețelul pentru curățarea feței de la EcoTools. Nu apare în poză pentru că abia ce l-am folosit și este ud leoarcă. Pentru toate cele patru produse, găsiți review aici

Anti-perspirant Nivea Powder Touch - nu am mai folosit de ani de zile un anti-perspirant sub formă de stick, dar recent l-am descoperit pe acesta. Îl aveam de foarte mult prin casă, am preferat să folosesc din cele tip spray. Până într-o dimineață când am rămas în pană și am fost nevoită să apelez la cel de la Nivea. Îmi place foarte mult. Nu mă irită, este foarte eficient și nici nu am observat să-mi păteze hainele.
Autobronzant Glow Lotion de la Natures Gate - vai, cât îmi place autobronzantul ăsta! E perfect pentru mine! Din păcate, nu am apucat încă să-i fac review, dar cu siguranță vă voi vorbi despre el într-o postare separată. Îl recomand, mai ales dacă aveți piele foarte deschisă la culoare.
Cremă de mâini de la Sephora - nu am prea multe ce să vă spun despre ea decât că e foarte hidratantă și miroase foarte bine. 
Peeling Creme de la Titania - nu am mai folosit niciodată până acum un exfoliant special pentru picioare și nici nu am încercat vreun produs Titania. Am primit recent vreo patru produse de la ei și acesta îmi place cel mai mult și mi-e drag să-l folosesc, chiar dacă nu sunt genul care să aiba prea multă grijă de această zonă a corpului. Tot de la Titania, i-am dat prietenului meu un gel răcoritor pentru laba piciorului și gambe și este foarte încântat de el.

Gel spumant purifiant de la Gerovital Plant - îl folosesc de foarte mult timp, cu intermitențe și recent l-am cumpărat din nou. Este un gel de curățare foarte bun și-l recomand tuturor, mai ales că este și ieftin. Eu am dat pe el 14,50 lei la o farmacie no name de la mine din cartier.

Maybelline SuperStay Better Skin - pentru că aproape toată luna am folosit autobronzant, am început să folosesc un fond de ten mult mai închis față de nuanța pielii mele ca să nu fie diferență între față și restul corpului. M-am uitat prin sertarul cu fonduri de ten și mi-au picat ochii pe acesta - nuanța 021 Nude. Este primul fond de ten de la Maybelline care-mi place și am primit foarte multe complimente de câte ori l-am purtat. Voi reveni cu review.
Iluminator MAC Prep+Prime Radiant Rose - l-am cumpărat la începutul lui iunie și de atunci îl folosesc ori de câte ori mă machiez. De asemenea, am renunțat aproape complet la anticearcăn de când îl am. Dacă vreți să citiți mai multe despre el, o puteți face aici.

Odată ce vine vara, renunț la negru pentru machiajul ochilor (cu excepția rimelului), așa că am revenit la două mari iubiri mai vechi: gel eyeliner-ul Eyestudio Lasting Drama de la Maybelline în nuanța 02 Brown și dermatograful de la MAC în nuanța Teddy. Acesta din urmă este creionul meu de ochi preferat din toate timpurile și acum sunt la al doilea. Este o nuanță de maro-bronz, așa cum puteți observa și din poza de mai jos.

Nars Gina - este blush-ul meu preferat pe timp de vară. Este foarte pigmentat și rezistent, mat și are o culoare piersicie. Puteți citi despre el aici.
Blush Brush de la ELF - iubesc pensula asta și vreau neapărat să-mi mai iau două. Cea pe care o am acum o folosesc pentru pudră, iar cele pe care intenționez să le cumpăr le voi folosi pentru fardul de obraz și pentru iluminatorul pudră. Am spălat-o de 740 de ori și nu a pierdut nici măcar un firicel de păr!

Cele trei produse pe care le-am folosit cel mai des pe buze luna asta sunt balsamul hidratant Rexaline, rujul Creme Cup de la MAC și rujul lichid mat Hot Pepper de la Bourjois (review aici). Dacă cel din urmă mi-a plăcut de prima dată când l-am folosit, cu Creme Cup am o poveste mai complicată. L-am cumpărat vara trecută din Anglia și l-am urât cu puterea a o mie de sori. Am fost total dezamăgită de el: nu-mi plăcea nici cum mă prinde culoarea și nici cum se vede pe buze, pentru că se strângea foarte repede și părea de parcă eram dată cu cretă. Acum vreo două săptămâni i-am mai dat o șansă și situația s-a schimbat. Nu pot spune că mor după el, dar nici dezamăgită nu mai sunt. Întind destul de des mâna după el.  
Cu Creme Cup îmi place să-mi și conturez buzele cu două creioane care se potrivesc destul de bine, ambele în nuanțe de roz-nude: Farmasi 203 și Flormar 201. De fapt, sunt aproape identice, poate cel de la Farmasi e o idee mai închis. Dacă vreți să vedeți cum arată rujul pe buzele mele, am pus o poză pe Instagram cu mine purtându-l. Link aici.

Și gata cu produsele de beauty! Trecând la capitolul diverse, luna asta am văzut filmul Maleficent și mi-a plăcut LA NEBUNIE! Sunt înnebunită după filmele fantasy - că nu degeaba Harry Potter este filmul meu preferat - și acesta chiar merită văzut dacă vă place genul și de Angelina Jolie care este absolut fabuloasă.
În ceea ce privește muzica, sunt obsedată de ultimul album al lui Ed Sheeran - X. Melodia mea preferată de pe album este Photograph și v-o las mai jos s-o ascultați și voi să vedeți cât de superbă e. Găsiți melodiile pe canalul lui de YouTube. ÎL ADOR!!! Îmi doresc enorm să merg la un concert Ed Sheeran...
Vă doresc un iulie mult mai bun decât iunie!