19 iunie, 2014

Câștigătoare concurs elmiplant senses touch


Înainte de-a anunța fericitele câștigătoare și de-a vă și arăta cele mai votate poze de către juriu, vreau să vă mulțumesc tuturor pentru participare.
Ați postat niște poze foarte frumoase și mi-a fost foarte greu să mă decid care-mi plac cel mai mult. Puteți citi în postarea de anunțare a concursului mecanismul după care au fost aleși câștigătorii. 
Așadar câștigătorii sunt după cum urmează: 
Locul 1 și câștigătoare a gamei de geluri de duș elmiplant senses touch și a unui colier senses touch by Cuvinte aurite este Julie Julia:

Locul 2 și câstigătoarele a câte unui premiu ce constă în gama elmiplant senses touch sunt:
Axela Stanciu

Dulce Aleka


Janeta Janet
Adriana Camelia Andrasescu Scrieciu

Pentru a evita eventualele încurcături, voi contacta eu personal fiecare câștigătoare printr-un mesaj de pe profilul meu de Facebook. Felicitări, doamnelor, și vă mulțumesc încă o dată pentru înscrieri!