10 ianuarie, 2014

Produse consumate în decembrie


Impropriu spus consumate, pentru că am și câteva care au expirat și care trebuie să ajungă la coșul de gunoi.
Mi-am făcut o curățenie generală la tot ceea ce înseamnă produse cosmetice, că pur și simplu nu mai aveam loc să le pun pe cele noi. Rafturile au rămas acum destul de golașe, așa că trebuie să le umplu din nou, zic. 

Așadar, iată ce produse am consumat în luna decembrie.
Mario Badescu Collagen Mask - aveam de ceva timp masca asta și era aproape terminată. Cred că mi-a mai rămas doar pentru o folosire. Dar pentru că a expirat, a ajuns la gunoi. Apropo, produsele Mario Bădescu au termen de valabilitate destul de mic. O perioadă de timp, am folosit săptămânal această mască, dar n-o voi cumpăra din nou pentru că nu m-a impresionat în niciun fel. Nu am simțit că îmi ajută în vreun fel tenul, așa că...la revedere, drum bun!

Șampon uscat Batiste - cel mai tare șampon uscat ever! Îl voi cumpăra din nou și din nou, varianta originală fiind preferata mea. Mai am unul, iar după ce îl voi termina și pe acela, voi mai comanda câteva. Șamponul uscat este un must pentru mine, mai ales de când fac sport. Evident că nu se compară cu spălatul pe cap normal, dar părul meu nu ar face față la spălări prea dese. Așa că Batiste este eroul meu!

Deodorant Garnier Mineral - am folosit în disperare acest deodorant, dar cred că ăsta a fost ultimul. Mi-am comandat din nou deodorantul Crystal, pe care l-ați văzut și la preferatele anului 2013, și aștept să-mi ajungă. Până atunci, folosesc un deodorant B.U. care culmea îmi place mult mai mult decât cel de la Garnier, din punct de vedere al eficienței. Nu însă ca și miros. 

Deodorant J'Adore de la Dior - l-am primit cadou de la fostul meu prieten acum vreo trei ani și de atunci zăcea uitat în dulapul de la baie. L-am descoperit cu ocazia curățeniei și l-am și terminat. Este un deodorant foarte bun, miroase plăcut, dar scump. Sunt multe lucruri pe care-aș da o grămadă de bani, dar deodorantele nu se numără printre ele, mai ales că le consum ca pe șervețele. 

Urban Decay All Nighter - un alt produs de care uitasem cu desăvârșire, dar care oricum era consumat aproape în întregime. Mi-a plăcut extrem de mult acest spray de fixare a machiajului și la un moment dat credeam că n-o să pot trăi fără el. Părerea mi s-a schimbat acum și cred că dacă ai un fond de ten bun, o pudră bună și o cremă la fel de bună, acest produs este inutil. Cred totuși că dacă ai un ten gras, de pe care alunecă orice bază de machiaj, All Nighter poate face minuni! 

Clay Mask Botanics de la Boots - și masca asta o aveam de mult timp. Cred că aproximativ un an de zile. Am folosit-o foarte des într-un timp, dar nu m-a impresionat. De fapt, până acum nu m-a impresionat absolut nicio mască ce are la bază argilă. Încă mai caut perfecțiunea. Așadar, n-o voi cumpăra din nou. 

Scrub pentru corp cu mango și kiwi de la Sabon - un scrub destul de bun; a fost preferatul meu acum ceva timp. De atunci însă, am descoperit altele mult mai bune și mai ieftine. A fost al doilea borcan pe care l-am terminat, dar nu-l voi cumpăra din nou. 

Loțiune micelară Bioderma Sensibio - obsesia vieții mele! O folosesc zilnic fără excepție și-o voi folosi în continuare. 

Săpun lichid Dove - am folosit o grămadă de rezerve din astea în ultimele luni, dar am păstrat-o doar pe asta. Este săpunul meu preferat în acest moment, dar recent am comandat unul nou de pe iherb și aștept să-mi ajungă să văd dacă mă reîntorc la cel de la Dove sau nu. Oricum ar fi, acesta este un săpun foarte bun care nu usucă deloc mâinile!

Cremă de ochi Redermic - am folosit mult timp crema asta. Cred că de prin primăvara trecută până pe la finalul verii. Am cumpărat însă o altă cremă de ochi - Eyesilix de la Indeed Labs - care îmi place mult mai mult și am rămas la aia. Așa că asta va ajunge la gunoi, pentru că expiră. Este o cremă bună, dar nu o voi cumpăra din nou. O am de terminat pe cea de la Indeed Labs. și am pe drum o cremă de ochi de la PAI, plus una nou-nouță de la Bioderma. 

Concealer Maybelline Instant Age Rewind - îl iubesc și l-am și cumpărat din nou. Îmi place totul la acest produs și dacă vreți să citiți un review detaliat despre el, îl găsiți aici.

Creion de sprâncene MAC Lingering - un alt produs de care-am fost dependentă și pe care credeam c-o să-l cumpăr la nesfârșit. Din păcate, simt că nu se mai potrivește la culoarea mea actuală de păr, așa că m-am reorientat. Sau din fericire, pentru că este destul de scump și se consumă extrem de repede. Acum experimentez cu diferite alte produse pentru sprâncene, în căutarea celui perfect. 
Concluzie: voi cumpăra din nou Bioderma Sensibio, Batiste Dry Shampoo și Maybelline Instant Age Rewind, produse pe care le ador. Restul...not so much. Vă pup și ne auzim zilele următoare cu un review că demult n-am mai făcut unul și am ditamai lista!