12 ianuarie, 2014

Comandă iherb nr.14


Așa cum ați văzut deja din titlu, astăzi o să vă arăt ce mi-am cumpărat la ultima comandă de pe iherb.com, cea cu numărul 14.
Înainte de-a vă arăta produsele, o să vă dau câteva detalii tehnice că sunt sigură că vă interesează că de fiecare dată sunt întrebată. Am plasat comanda pe data de 18 decembrie, pe 19 decembrie a fost trimisă și pe 6 ianuarie am primit aviz, iar ieri am ridicat-o.

Voi începe cu un produs pe care-l comand pentru a treia sau a patra oară, nu ma rețin exact, și care este deodorantul meu preferat - Crystal Body Deodorant. Am vorbit în dese rânduri despre el, dar pe scurt nu conține ingrediente nebunești și, în cazul meu, își face treaba foarte bine. Mai multe detalii puteți citi aici. Prețul pentru 120 grame este de 5,04$ și-l puteți cumpăra de aici
Pentru că am cam rămas fără măști de față și nu mă pot decide dacă să o recumpăr pe cea de la REN sau să iau altă variantă, am spus că până una alta să încerc câteva de la Derma E. Așa c-am cumpărat două. Prima este Exfoliating Mask și are review-uri foarte bune pe iherb. Așa cum îi spune și numele, este o mască exfoliantă, care combate primele semne ale îmbătrânirii, fiind dedicată tuturor tipurilor de ten. Nu am apucat s-o folosesc, dar am desfăcut-o și miroase a ananas, fruct care nu pot spune că se numără printre preferatele mele, ba din contră. Prețul ei este de 10,05$ pentru 113grame și o puteți găsi aici.
Cea de-a doua mască este tot de la Derma E - Refining Pore Vitamin A Mask și este destinată tenului normal sau gras. Este ceva mai scumpă decât cealaltă - 13,50$ - dar dacă e să mă iau după review-urile de pe iherb, este și mai bună. Această mască are rolul de-a extrage impuritățile din piele, absoarbe excesul de sebum și micșorează apariția porilor. Am apucat s-o folosesc aseară și mi-a plăcut rezultatul, dar nu mă pot pronunța deocamdată asupra efectelor ei. O găsiți aici
Tot la această comandă mi-am luat și niște suplimente - 21st Century Health Care Acidophilus Probiotic Blend. Sunt 150 de capsule care se iau o dată pe zi, în timpul mesei și pe scurt, au rolul de-a regla flora intestinală. Le găsiți aici la prețul de 7,09$. 
Săpunul lichid cu mango și mandarine de la Method este ultimul produs comandat. Am început să-l folosesc imediat ce m-am întors de la poștă și miroase senzațional! Totuși, am impresia că îmi cam usucă mâinile, dar rămâne să revin cu părerea mea despre el după ce-o să-l folosesc ceva mai mult timp. Costă 3,54$ pentru 354 ml și îl găsiți aici
De la freebies mi-am ales o sacoșă pentru cumpărături eco-friendly, pentru că cea pe care o aveam înainte s-a cam ramolit așa că aveam nevoie de una nouă. O puteți vedea aici
După ce voi folosi produsele o perioadă, voi reveni cu un review colectiv, așa cum am făcut și pentru comanda anterioară și pe care o puteți vedea aici. Vă tentează vreunul dintre produsele de mai sus?