25 septembrie, 2013

Toamna asta senzibilizam internetul! CONCURS

 
Trecerea de la vară la toamnă nu înseamnă doar schimbarea garderobei şi a nuanţelor în care ne pictăm unghiile şi faţa, ci şi o atenţie sporită în ceea ce priveşte îngrijirea tenului.
Eu am două rutini de îngrijire a tenului: una de primăvară/vară şi una de toamnă/iarnă. Textura tenului meu se schimbă atunci când se răceşte vremea, aşa că adaptez totul ţinând cont de acest aspect. Şi pentru că devine mai sensibil şi deshidratat, de două zile, am început să folosesc Hydreane Legere de la La Roche-Posay. Nu pot să vă spun încă părerea mea despre ea, dar promit că voi reveni cu un review detaliat. 
Deşi abia am făcut o postare despre rutina zilnică de îngrijire (o gasiti aici), dacă doriţi, pot să fac un update pentru că am introdus câteva produse noi.
Până atunci însă, vă invit să răspundeţi unei provocări lansate de La Roche-Posay: să încercăm împreună să sensibilizăm internetul! Promovează alături de noi sensibilitatea ca o nouă stare de spirit, un nou trend al anului, benefic atât minţii, cât şi corpului nostru.
La Roche-Posay vă dă minim cinci motive pentru asta. Pentru că a fi o femeie sensibilă înseamnă:
1.       Să te emoţionezi mai uşor şi să trăieşti mai intens fiecare moment
2.       Să trăieşti cu pasiune filmele romantice şi să te simţi actriţa principală
3.       Să râzi mai gălăgios şi să fii sufletul petrecerii
4.       Să te răzvrăteşti când simţi că lucrurile pot fi mai pozitive decât astăzi
5.       Să gândeşti pozitiv şi optimist despre lucrurile din jurul tau
La Roche-Posay a ajuns la concluzia că internetul nu este destul de sensibil pentru sufletele mari. Astfel că au creat primul buton care permite femeilor sensibile - cum sunt convinsă că sunteţi şi voi - să filtreze conţinutul de pe site-urile de beauty, astfel încât cititoarele să aibă vizibile numai lucrurile care le interesează – articole cu un conţinut sensibil şi romantic. Aşa că vă invit pe unul dintre site-urile participante: unica.ro, garbo.ro şi eva.ro. De asemenea, dacă vreţi să aflaţi mai multe despre această minunată campanie de sensibilizare a internetului, vă invit şi pe pagina de Facebook a La Roche-Posay, aici.
Şiiiiii, pentru că peste 70% dintre femei au tenul sensibil, patru dintre voi vor avea ocazia să încerce crema de faţă Hydreane Legere. Dacă vă doriţi acest produs, tot ceea ce trebuie să faceţi este să-mi lăsaţi un comentariu în care să-mi spuneţi în câteva cuvinte ce înseamnă pentru voi un internet mai sensibil, iar eu voi alege cele mai drăguţe patru răspunsuri. Aştept comentariile voastre până pe data de 6 octombrie. Haideţi doamnelor, că ştiu că sunteţi nişte sensibile!