04 decembrie, 2012

Ruj WET 'N WILD Spotlight Red

Rujul despre care o sa va vorbesc mai jos este primit pentru testare de la Makeup Shop Romania. Este primul meu ruj de la WET 'N WILD si este in nuanta Stoplight Red, din gama Mega Last.
Este un ruj puternic pigmentat si foarte rezistent, cu finish semi-mat. Oricat de frumos ar fi un ruj, daca nu este rezistent pentru mine nu este un ruj bun. Nu-mi plac rujurile pe care tre' sa le reaplic de zece ori pe zi, pentru ca numai grija asta n-o am. Nu este cazul acestui ruj. Il aplic dimineata si seara inca mai am ceva pe buze. Nu este la fel de intens ca la aplicare, insa ramane o tenta foarte frumoasa. 
Ceea ce nu-mi place la acest ruj este ca usuca buzele. L-am folosit singur si mi-a uscat foarte tare buzele, dar daca-l folosesc in combinatie cu un balsam hidratant de buze, parca nu mai e asa rau. Cu toate astea, tot imi usuca putin buzele. Cred ca asta este in general problema rujurilor rezistente. 
Mai jos il puteti vedea aplicat pe buze. 
CALIFICATIV: 4,5/5
Pana acum, imi plac ambele produse de la WET 'N WILD pe care le-am incercat si am mai pus ochii pe cateva pe care vreau sa mi le cumpar in viitor. Sunt placut impresionata de acest brand!
Ce-mi recomandati sa mai incerc de la WET 'N WILD?