05 decembrie, 2012

Review *scrub Oatmeal 'n Honey de la QUEEN HELENE*

Astazi o sa va povestesc despre un al produs cumparat de pe site-ul iherb, pe la finalul lunii august. Asa cum ati vazut si in titlu, este vorba despre scrubul de fata Oatmeal 'n Honey de la QUEEN HELENE.
  • este un scrub destul de bland, potrivit pentru un ten sensibil
  • daca aveti probleme cu exfolierea pielii la modul cel mai grav, consider ca acest produs nu este tocmai indicat
  • nu usuca pielea si-o lasa fina; n-am vazut insa sa confere si luminozitate, asa cum am obtinut spre exemplu cu scrub-ul de la APIVITA, care este si preferatul meu 
  • l-am folosit doua luni si-un pic - septembrie, octombrie si putin din noiembrie- atunci cand era destul de cald afara si si-a facut treaba cu succes
  • va intrebati probabil ce legatura are vremea: de cand a venit frigul, am tenul destul de deshidratat si mi se exfoliaza si simt ca acest scrub nu-si mai face treaba. Acum folosesc unul care are particule ceva mai dure, dar n-am renuntat nici la acesta si-l mai folosesc din cand in cand, in functie de cum imi simt pielea
  • are un miros placut, natural, desi contine si parfum
  • particulele exfoliante sunt fine, dese si nu agreseaza tenul 
Ingrediente: Daca va doriti un scrub delicat, recomand acest produs. Insa, daca vi se exfoliaza puternic pielea, asa cum este si cazul meu pe timp de iarna, nu consider ca scrub-ul de la QUEEN HELENE va face fata. Il puteti gasi la pretul de 3,74 $ pentru 170 de grame, pe site-ul iherb
CALIFICATIV: 4/5
Voi ce scrub de fata folositi?