19 septembrie, 2012

Tu cum iti alegi fondul de ten? *concurs* INCHEIAT


Astazi va invit la o provocare lansata de ORIFLAME: sa-mi spuneti cum va alegeti fondul de ten. Inainte de asta insa, o sa va spun cum mi-l aleg eu.
  • In primul rand, ceea ce ma intereseaza cel mai mult la un fond de ten este sa nu arate ca o masca. Nu ma omor dupa fondurile de ten cu acoperire mare, ci le prefer pe cele cu acoperire mica spre medie pentru ca-mi place sa mi se vada pielea prin ele. Scopul pentru care folosesc acest produs este sa-mi uniformizez culoarea pielii, si nu sa-mi acopar eventuale imperfectiuni. Pentru asta exista corectoarele. Plus ca uneori imperfectiunile dau naturalete tenului; au si ele frumusetea lor :) 
  • In al doilea rand, ma intereseaza foarte tare nuanta. Subtonul pielii mele este neutru, deci vreau un fond de ten care sa nu fie nici prea galben, nici prea roz, ci undeva intre. Nu pot spune c-am intimpinat de multe ori probleme in a-mi gasi nuanta potrivita a fondului de ten dorit. De cele mai multe ori, imi cumpar nuanta cea mai deschisa. Prefer sa-mi iau o nuanta mai deschisa, decat una mult prea inchisa - logica mea este ca o nuanta prea deschisa o poti inchide foarte usor cu un bronzer sau pudra, insa o nuanta prea inchisa...mai greu;
  • De asemenea, nu am o aplecare foarte mare catre fondurile de ten mate. Le prefer clar pe cele care au un finish natural, satinat, care sa confere luminozitate (dewy pentru consumatoarele de YT);
  •  Rezistenta este un alt atribut care ma intereseaza foarte mult. Ma machiez dimineata la 8:30 si-mi mai iau tencuiala de pe fata seara, dupa 12 ore, daca nu si mai mult in cazul in care nu ma duc direct acasa de la birou. Nu vreau sa se stranga pe fata - in riduri, portiunile laterale ale nasului, frunte - , nu vreau sa-mi ingrase zona T, nu vreau sa mi se agate de portiunile deshidratate ale tenului. Vreau sa dupa doispe ore, cand ma uit in oglinda sa nu ma ingrozesc de ce vad;
  •  Ma mai intereseaza si sa nu ma irite sau sa-mi iasa cosuri, desi de asta nu-ti poti da seama decat daca-l incerci. In general, n-am patit chestii dubioase de la fondurile de ten, cu mici exceptii
  • Rezistenta la transfer este o alta chestie care ma intereseaza, in special iarna. Nu vreau sa ma trezesc pe esarfe/fulare, gulere samd cu urme de machiaj. Sau ce ma fac daca ma ia vreun mascul in brate si-i las pe bluza/camasa urme de fond de ten?! (Am patit-o!) 
Ar mai fi si alte chestii la care ma uit cand imi aleg un fond de ten - brand, pret, ambalaj -,  insa sunt minore si nu-mi influenteaza extraordinar de tare decizia de cumparare.
Nu cred ca m-as fi gandit vreodata sa fac o asemenea postare, daca nu venea provocarea din partea ORIFLAME. Dar tinand cont ca pentru mine fondul de ten si rimelul sunt piesele cele mai importante din trusa de machiaj, nu puteam sa nu raspund acestei provocari. 
De ce a venit acum aceasta provocare? Incepand cu data de 1 octombrie, ORIFLAME scoate pe piata un nou fond de ten - EverLasting. Este un fond de ten ultra-rezistent, care promite ca-si mentine efectul de dimineata pana seara, fara retusuri. De asemenea, este imbogatit cu complex de reinnoire a pielii: "acest complex reprezinta sinergia perfecta dintre ingrjirea pielii si performanţa machiajului". 
Daca va doriti sa incercati alaturi de mine acest fond de ten, tot ceea ce trebuie sa faceti este sa-mi lasati un comentariu in care sa-mi povestiti cum va alegeti voi fondul de ten si ce culoare vi se potriveste din cele de aici. Nu uitati sa-mi lasati in acelasi comentariu adresa voastra de mail, ca sa va pot contacta in caz de... Sambata seara o sa aleg comentariul care-mi place cel mai mult. 
Asadar, voi cum va alegeti fondul de ten, doamnelor?