20 septembrie, 2012

Ce mi-am mai cumparat/primit

N-am mai scris de multisor o postare de genul asta, in care sa va arat ce chestii mi-am mai cumparat sau primit si, cum s-au strans cateva lucruri interesante in ultmele saptamani, am zis ca a venit cazul sa vi le arat si voua. 

Fix astazi am ridicat ultima comanda data pe iherb, care s-a lasat cam mult asteptata. Am observat ca daca vin prin Germania, timpul de asteptare este cam de 7 zile lucratoare, iar daca vin prin Suedia...Dumnezeu cu mila. Pe asta luat azi il asteptam de pe 27 august. Asadar, ce mi-am luat de pe iherb
In primul si-n primul rand, am vrut foarte tare sa-mi iau niste suplimente. Nu stiu eu foarte multe despre genul asta de produse, insa studiez problema, mai ales ca-n ultimul timp am devenit din ce mai interesata de acest domeniu. Pentru inceput, mi-am cumparat 100 capsule de Lecitina de 1200 mg si 250 comprimate de Chromium Picolinate (nu stiu sincer cum se traduce) de 250 mcg. Aceste suplimente sunt recunoscute c-ar ajuta in curele de slabire si asta a fost motivul pentru care le-am cumparat. O sa revin cu o postare separata dupa ce apuc sa le folosesc o perioada. Lecitina a costat 4,45 $, iar Chromium Picolinate 8,99 $. Ambele sunt de la NOW FOODS. Si ca o paranteza, par asa de mici pe site si chiar si-n pozele mele, dar sunt ditamai vacile! M-am speriat cand le-am vazut cat sunt de enorme :)) 
In al doilea rand, mi-am cumparat un nou sampon de la AVALON ORGANICS. Abia ce l-am terminat pe cel cu biotina, care mi-a placut foarte mult (gasiti review aici), si mi-am dorit sa mai incerc si alta varianta, asa ca mi l-am ales pe cel puternic hidratant - Deep Moisturizing Awapuhi Mango Therapy. Sper ca si acesta sa-mi placa cel putin la fel de mult ca cel cu biotina. A costat 7,29 $. 
Si pentru ca sunt la dieta si pentru ca-mi place ca dimineata sa-mi beau cafeaua foarte dulce, mi-am cumparat un indulcitor natural cu extract de stevie - BetterStevia Certified Organic Zero Calorie de la NOW FOODS. Contine 75 de pachetele si-a costat 6,78 $ si abia astept sa-l incerc maine dimineata. 
Ultima chestie pe care mi-am cumparat-o de pe iherb este o carticica despre slabire, de 32 de pagini - Special Weight Loss Ultimate Appetite Control and Manage Insulin Sensitivity. A costat 0 lei si 0 bani pentru c-am luat-o de la freebies. Si-am uitat sa-i fac poza, dar daca vreti s-o vedeti, o gasiti aici
Si-acum c-am terminat cu iherb, zic sa trecem la ebay. De cand m-a initiat Delia in tainele ebay-ului, ador sa fac cumparaturi de pe acest site! Gasesti absolut tot ce-ti vrea sufletelul si, mai ales, gasesti chestii pe care nu le gasesti la noi si nici macar in toata Europa. Si cum principala mea sursa de inspiratie cand vine vorba de cumparaturi este Youtube-ul, am decis sa-mi comand niste chestii care fac furori prin zona aia. 
Asadar, in primul si-n primul rand mi-am luat anticearcanul MAYBELLINE Instant Age Rewind Eraser Dark Circles Treatment in nuanta 110 Fair, care cred ca este cea mai deschisa. Imi doream acest anticearcan de nici nu mai stiu cand, mai ales ca-l vedeam regulat la Tiffany D, care mereu spune ca e preferatul ei. Am dat pe el 12,28 $ cu tot cu transport. 
Tot pe youtube am vazut si noul fond de ten lansat de cei de la REVLON, o noua varianta a lui Colorstay - 24Hrs. Colorstay Whipped Cream. N-am mai folosit Colorstay lichid de cand eram in primul an de facultate si ma tenta sa-l recumpar, dar am zis ca de ce sa nu incerc aceasta noua varianta a lui, mai ales ca nu cred ca sunt sanse sa fie adus si-n Romania. Mi-am ales nuanta Buff si-a costat 19,98 $ cu tot cu transport. 
Alt produs mega-super-extra laudat pe absolut toate blogurile de-afara pe care le urmaresc si idem si pe Youtube este REVLON Just Bitten Kissable Balm Stain Lip Crayon. Momentan mi-am cumparat patru nuante, doua primite deja si doua sunt pe drum. Momentan am Darling si Crush. O sa le fac review cat de curand - poate chiar in weekend-ul asta daca ma ajuta lumina - insa, vreau sa va spun ca aceste chestioare sunt cea mai mare descoperire in materie de machiaje pe care-am facut-o eu vreodata in viata asta! NICIODATA nu m-a impresionat vreun produs, asa cum m-au impresionat nenorocirile astea. Vreau sa-mi iau absolut toate nuantele! Costa 10 $ fiecare, dar merita muuuult mai mult. 
Ultima chestie cumparata de pe ebay pe care fix azi am ridicat-o de la posta este un rimel. Mai doamnelor, atat am mai auzit/citit despre rimelul asta ca-mi statea in gat pur si simplu. L-am tot cautat de ebay de multe ori, insa niciodata nu-l gaseam. Pana intr-o zi cand stateam eu asa de vorba cu Camelia si-i povesteam de rimelul asta cum ca tre' sa-l incerc neaparata si bla bla si zic ia sa mai dau o cautare pe ebay. Si pac! A aparut nemernicul! Si unde mai pui ca era si la oferta impreuna cu un creion dermatograf. In secunda 1, am si dat comanda de el. Este vorba de PRESTIGE Volume Mascara & Eyeliner My Blackest Lashes, in nuanta 01 Black. A costat 9,98 $ cu tot cu transport, dar produsul in sine ghiciti cat e? 3,99 $, doamnelor!!! Stiti cum astept sa se faca dimineata sa ma dau cu el?! Tremur numai cand ma gandesc :))
Gata si cu ebay-ul! Mi-am mai cumparat asa: 
O crema depilatoare pentru piele sensibila de la FARMEC, cu galbenele si vitamina A, care-a costat 11 lei din Sensiblu si are 150 ml. Am cumparat-o pentru la moustache si sunt foarte multumita de ea ca nu-mi distruge pielea. Am folosit-o si pe brate de cateva ori, atunci cand mi-a fost lene sa ma fac cu aparatul. 
De la FLORMAR mi-am cumparat un ruj din noua gama recent lansata Deluxe Shine Gloss in nuanta D40. Nu mai stiu cat a fost, insa in jur de 30 lei. Nu pot spune ca ma da pe spate produsul asta pentru ca mi se pare cam lipicios, dar mi-am dorit sa-l incerc si mi-a placut mult si culoarea. 
In ultima saptamana, am si capatat cateva chestioare. 
De la GARNIER am primit doua sampoane din noua gama Fructis - unul este destinat parului normal spre gras <Citrus Mint Fresh> si unul parului lipsit de luciu <Grapefruit Tonic>. Asta ultimul are un miros mama-mama! 
Am primit pentru testare produsul de care va povesteam aici  - FILORGA Anti-Ageing Mist. Am inceput sa-l folosesc de vreo doua zile si sunt curioasa cum se va descurca in timp. 
Si ultimul produs pe care mi-l doream de vreo doi ani cred l-am primit cadou de la o colega. Mi-a picat fata atunci cand mi l-a dat, mai ales ca nu este tocmai un produs ieftin. Este CLINIQUE Airbrush Concealer si-l puteti vedea in absolut toate tutorialele Lisei Eldridge, de care deja stiti ca sunt absolut obsedata. 
Si gataaaaaaaaaaaaaa! Stiu ca este o postare lunga, dar trag nadejdea ca nu v-am plictisit prea mult. Acum, daca sunteti fete gigea, spuneti-mi la ce produs(e) v-ati dori sa fac review?