26 septembrie, 2012

MAC Fleur Power

Si noutati MAC Duminica asta am fost la o nunta si tare mi-a fost greu sa ma hotarasc cum sa ma machiez. Asa c-am luat la rascolit toate sertarele cu machiaje si am dat peste un fard de obraz pe care nu l-am mai folosit de o gramada de timp: MAC Fleur Power


 
Tare mult ma bucur ca l-am regasit, pentru ca mi-am dorit extrem de mult fardul asta de obraz si, dupa ce l-am cumparat, cred ca l-am folosit vreo luna in fiecare zi. Este un fard de obraz din gama SATIN, de culoare roz cu o usoara tenta de corai. 
Imi place pentru ca: 
  • este foarte pigmentat; este de fapt cel mai pigmentat fard de obraz pe care-l am
  • pentru ca este pigmentat, este si foarte economic; numai cat ating pensula si imi ajunge pentru ambii obraji
  • dureaza intreaga zi, fara probleme 
  • aceasta nuanta cred ca este potrivita absolut tuturor nuantelor de piele
  • pentru ca este roz cu o usoara tenta corai, merge la absolut orice fel de machiaj, atat iarna, cat si vara
Nu-mi place pentru ca: 
  • este prea pigmentat - da, acest lucru poate fi si pozitiv si negativ; daca nu sunt atenta, mi se poate intampla sa aplic prea multa culoare in obraji si sa arat ca un clovn
Din ce-am citit pe net, o alternativa mult mai ieftina pentru MAC Fleur Power ar fi MILANI Mai Tai. 
Si sa va arat si cateva swatch-uri :) 
lumina naturala/fara blitz
cu blitz
CALIFICATIV: 5/5
Cat despre MAC, ceea ce va mai pot spune este ca au lansat in magazinele din Romania trei noi colectii: 
STYLESEEKER
OFFICE HOURS
NAIL LACQUERS 
prima colectie permanenta de lacuri de unghii, cu 31 de nuante si 3 finish-uri
Am fost si eu sambata la magazinul MAC de la Mall Vitan si n-am iesit cu mana goala :D Mi-am cumparat unul din fardurile de pleoape de care va povesteam aici ca mi-l doresc: Nocturnelle
Voi ce produse MAC detineti de care sa fiti mega-multumite?