25 septembrie, 2012

Leapsa: 7 lucruri despre mine

Ce-mi mai place sa primesc lepse! Ma simt bagata in seama :))) Pe cea pe care-o s-o fac azi este primita de la Dara si se numeste, asa cum deja ati vazut in titlu, 7 lucruri despre mine.
7 lucruri ciudate despre mine
  1. cred ca cel mai ciudat lucru pe care-l posed este ca am o problema cu gazele. Nu stiu exact de unde mi se trage, desi am o banuiala, insa inainte de-a ma culca sau cand plec de-acasa ma duc la aragaz si verific daca sunt gazele inchise, chiar daca nu le-am mai folosit de zile bune. Si-o fac de zeci de ori. Uneori, dupa ce ies din casa, tot am impresia ca nu sunt inchise calumea. OCD they say!
  2. in fiecare dimineata am un ritual anume, iar daca ma abat de la el, am senzatia c-o sa-mi mearga prost toata ziua
  3. nu-mi place sa vorbesc la telefon. Prefer sa comunic prin sms-uri sau pe net. Am senzatia ca timpul pe care-l petrec la telefon poate fi folosit mult mai folositor. Din cauza asta, cand am nevoie sa sun pe cineva - gen mama si tata - o fac atunci cand sunt in drum spre ceva
  4. imi place sa dau porecle. Nu le caut, nu ma gandesc la ele, ci-mi vin asa pur si simplu. Nu dau asa oricui, ci doar persoanelor de care ma simt cat de cat apropiata sufleteste. Nu strig nicio prietena de-a mea pe numele ei adevarat. Toata au porecle, una din ele chiar un cantec. De cele mai multe ori, poreclele mele sunt preluate si de cei din jur si...asa i-a ramas numele
  5. imi place sa-mi programez timpul cu cateva zile inainte. Trebuie sa stiu exact ce voi face in fiecare minut cel putin in urmatoarele doua-trei zile. Lunea ma trezesc ca-mi planific ce voi face in weekend-ul urmator. De aia, daca ma suni sa ma intrebi daca ies in oras peste cateva ore, exista sanse de 99% sa fii refuzat/a
  6. cand am rugat-o pe una din prietenele mele cele mai bune sa-mi spuna un lucru ciudat despre mine, prima chestie pe care mi-a spus-o a fost referitor la faptul ca nu-mi place sa ies duminica. Da' deloc! Mie duminica imi place sa stau in casa si sa ma uit la filme. Asta e activitatea mea preferata pentru aceasta zi. Daca tre' sa ies din casa e panica. In ultimul timp, am iesit insa destul de des si duminica. 
  7. dorm cu fular la gat. Acum doar primavara, toamna si iarna. Pana acum doi ani insa, dormeam si vara. Da, dormeam in pantaloni scurti si maieu si cu fular la gat. Nu stiu exact sa explic, insa faptul ca am fular la gat cand dorm imi da un sentiment de siguranta. Slava domnului c-am renuntat la a-l mai purta vara, ca radea toata lumea de mine. 
7 lucruri pe care nu le suport
  1. sa ma trezesc dimineata
  2. sa-mi sune telefonul dimineata sau sa trebuiasca sa vorbesc in ora imediat urmatoare trezirii
  3. minciuna! Iar daca asta e mai mult decat evidenta si persoana care ma minte stie ca mi-e foarte usor sa aflu adevarul, nu pot trece peste asta sub nicio forma. Am stricat pritenii serioase din cauza asta
  4. oamenii lasi care nu-ti spun in fata ceea ce gandesc 
  5. sa astept...orice
  6. sa mi se impuna lucruri. Chiar daca nu e intentionat, daca simt ceva in neregula din ton, refuz din start ideea, oricat de buna ar fi ea
  7. sa mi se increteasca pielea degetelor. Nu stiu daca stiti senzatia atunci cand faci baie in cada sau stai prea mult cu mainile sub apa calda, se increteste pielea. Doamne, deci atat de tare cat nu suport chestia asta, ca o asociez cu sentimentul pe care-l am cand cineva da cu unghiile pe o tabla.
7 lucruri fara de care nu pot sa traiesc - cred ca fiecare dintre noi are propriile limite si, chiar daca avem impresia ca nu putem trai fara ceva anume - excluzand apa, aer samd - am fi surprinsi cat de repede ne putem adapta. 
  1. fara familie si prieteni
  2. fara internet/telefon
  3. fara muzica
  4. fara sa stiu ca seara am unde sa ma duc, adica acasa
  5. fara incurajarile celorlalti
  6. fara cartofi prajiti si oua
  7. fara iubire, sub orice forma ar fi ea
Si gata! Aveam postarea asta in drafts de vreo cateva zile bune si uitasem complet de ea. Daca mai e cineva care n-a preluat aceasta leapsa, sunteti binevenite s-o faceti :) 
LATER EDIT: se pare ca sunt niste probleme cu comentariile pentru aceasta postare. Am aprobat absolut toate comentariile, insa o parte dintre ele nu apar din cauza bug-ului. Le-am scris celor de la disqus si sper sa se remedieze situatia. Deci, ca sa stiti ca nu v-am sters comentariile!